|
| 我 的 資 料 |
|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 447
留言總數: 10
今日人氣: 27
累積人氣: 4526 |
|
 |
|
 |
2007 年 5 月 8 日 星期二  |
|
|
|
無法安寧 是因為聽不到誰的聲音而不能入睡
電話撥號不通 話音終止
儘管接駁好電源 最後接不通仍然是我們彼此之間的思緒
女人要不時學不會適可而止的撥出打進
就是太習慣靜待來電的那份寂寞感
因為我覺得自己不夠實在
其實我多麼想你好像我想你的這樣想我...
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 5 月 8 日 星期二  |
|
|
|
計埋今日,我和他已經有一個星期沒有聯絡了,我每天都好希望佢會打一個電話或send 一個sms 比我,但係點等都係等唔到. 今天rosanna同我講話要我在6月攞大假了,否則呀dick會幫我安排.唉...我都無地方想去,之前原本約定他在今個月這時候齊齊放大假一起去台灣影結婚相,點知攪成現在咁.上個月我和他還約好會一齊攞大假去玩,但現在應該是無可能o既事了.事但啦,放幾時對我黎講都無咩所謂.放工諗住上佢度換件衫,點知send 左sms比佢都無回覆,呀...我無衫著呀 >.< 最近都係有d無來電o既電話打黎唔出聲,我聽電話一喂佢就收線,邊個呢,唔通我得罪左人?不過有時多麼希望呢d 電話會係佢打黎架.哈哈...真係白痴!!! 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 5 月 7 日 星期一  |
|
|
|
我覺得愛一個人應該是會無條件的付出一切,不應計較甚麼回報。
在我學懂之前,我還是沒有資格再愛你,
現在才覺悟會不會太遲呢?你又會否等我呢?
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 5 月 7 日 星期一  |
|
|
|
最近我自己亦因為很多事情感覺很困擾,工作又很有壓力,真不想再支持下去了...
今日o係公司有好多唔愉快o既事,令我忍不住喊了出來.我真係覺得很疲累...無論在感情,工作上我都做得不好,究竟我應該點做???有無人可以話比我知呀?
朋友問我點解佢咁對我,我仲會等佢,愛佢...我話因為無論他點樣對我,對我講咩難聽o既說話,我都唔會憎佢,仍然對佢有希望.係因為記得佢曾經對我講過:鬧交時講o既所有難聽o既說話都唔可以當真,所以每次無論佢點話完我,我都會諗起佢o既呢一番話,因為我深信我所認識o既佢並唔係咁.我知道只要我同佢比時間大家冷靜過後再慢慢了解,問題一定會解決架... 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 5 月 6 日 星期日  |
|
|
|
最近知道佢間shop有d 問題發生左,我知道他現在一定好煩腦,我真係好想幫到佢,局外人係睇得最清楚架,記得以前佢一有咩唔開心或有咩問題都會同我講,我地一齊分析,一齊諗下點解決...現在已經沒需要我的地方了.今日好想打比佢,攞起個電話都係唔敢打,我驚佢又會話我煩佢...咁諗住send 個sms 比佢支持佢,安慰佢啦,打晒d字結果都係唔敢send,唉...希望佢可以好快解決晒d 問題啦.我相佢o既能力一定可以做到架.加油呀~
親愛的:
我知道你現在一定很心煩,我更知道我打比你亦只會增加你o既煩腦,我不多說了,只想你知道無論是解決任何事情都要用個心去解決呀,要過到自己過到人,要清楚知道你身邊人o既感受.用心去幫佢地啦.好似無話過比你知,o係我心目中你係一個好上司,你處事公平,會處處為你o既下屬著想...你亦係一個好情人,好老公...至少到現在我仍然覺得你係~ 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 90 | »
|