今朝10點幾呀Roy 打比我,我問佢做咩啦,因為聽到佢把聲怪怪地咁,根住佢竟然答只係想同我講聲早晨...下...唔係掛,無聊d丫再=.=" 不過總覺得佢好似有心事咁. 今朝起身個天就開始落雨...真討厭!今朝返工時在mtr d 人係咁逼,人地大肚婆黎架嘛, 差d比佢地撞趺呀,到時都唔知點算. 真係丫...今日工作沒甚麼,只是下午唔知做咩個肚好痛...痛死我 之後都好d,dd痛咁痛左一日.今晚都好早放工,10點半就走得,yeah...不過放工時個天都仲落緊雨,落左一日了,唔通連個天都唔開心...放工約左呀Roy 同Grace 食野,原本呀Roy 話想帶我去一個地方,不過我想搵呀Grace 所以就約埋一齊食飯,Grace 都帶左個朋友出黎,我地4 個人食完飯,根住我叫埋vincent出黎一行5 人去唱 k,我不斷咁唱逼得太近,因為隻歌完全係講緊我o既心情...而Grace亦不斷唱歌,Roy終於都講左自己唔開心o既事,其實好小事啫,唔好唔開心啦,而vincent 亦因為佢xgf有d 唔開心,今晚5 個各懷心事o既人一齊玩,玩到4 點幾就走,各自回家訓覺...
希望大家都開心d啦~
分類: 未分類 |