|
| 我 的 資 料 |
|
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最 新 日 誌 |
|
|
| 日 誌 分 類 |
|
|
| 訪 客 留 言 |
|
|
| 最 近 訪 客 |
|
|
| 每 月 文 章 |
|
|
| 日 誌 訂 閱 |
|
|
| 我 的 好 友 |
|
|
| 我 的 連 結 |
|
|
| 日 誌 統 計 |
文章總數: 447
留言總數: 10
今日人氣: 43
累積人氣: 4542 |
|
 |
|
 |
2007 年 6 月 24 日 星期日  |
|
|
|
今日我都係食一點半,我知佢地特意安排的,因為怕我餓親.我知道佢地錫我,緊張我,但我唔想要特別待遇,好似今日有個客要試dummy 件衫,我想搬開個dummy 出黎攞件衫比個客試,呀dick 都叫人幫我,唔比我自己整,我覺得自己好無用,成日要人擔心...我想工作,工作或者可以令我暫時忘記佢,忘記唔開心的事,所以我想咩都做,太得閒只會諗諗諗...諗返d 無可能o既事.不過我亦明白現在的我一天比一天有分別,一天比一天攰,肚一日比一日大,仲可以瞞到幾時?
我 們 的 關 係 是 : 不 可 終 結 也 未 長 久...
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 6 月 23 日 星期六  |
|
|
|
今日lunch 的時候,好日都唔去o個間茶餐廳食飯,今日一去就見到佢.我地大家都扮見唔到大家,唔好話傾計,就連一個招呼, 一個眼神接觸都無,大家都視而不見,當對方透明,就好似仇人一樣.我不斷諗點解...或者係因為大家都狠狠咁傷害左大家,所以今日才會攪成咁.現在呢種關係比任何傷害更心痛,更無奈...
放工,去左michelle男朋友開o既酒吧飲野,佢地問我點解唔飲酒同埋唔講野,我只好回答我一向都係咁.坐左一陣我就走左.
我每天都念著你 你不會知道
有點奢求你能再望多我一眼
可是 那又怎樣?
再望多我一眼 那眼神都是不耐不煩不屑 分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 6 月 22 日 星期五  |
|
|
|
昨晚訓得唔係咁好,諗住早d 訓啦,但結果都係要今朝先訓得著.返到公司死死下咁,好攰...最近除左識得講好攰之外咩都唔識講.我覺得我個人就黎痴線咁,成日都唔知自己想點,情緒又時好時壞,我咁大個女都未試過咁,我一直都把自己看得在他心目中太重要了,以為他不會想失去我,原來只係我看得我們的關係太重了.最近不知怎的,我的食量很驚人,把我自己都嚇怕了.放工,有個同事問我,為甚麼最近我總是著d 寬闊的衣服,我說沒事,只是感覺舒服而已.唉...近日穿衣成了我每天最煩惱的事.返到cwb 我走左去trendyland睇mickey 野,記得以前我同佢成日都會去睇架.好想買野,好想令自己開心,但點睇都無野想要,為買野而買野,或者,要買o既應該係心情.
你已經再看不到
聽說一個人用一隻手指摘人的不是時
同時 他用四隻手指指向自己
我說是這是歪理
文字解說上 產生太多的誤會
令人以為我在指摘他同時他在指摘我
有點太多情 多情推去無情
有人把自己看得太過重要 我倆都是
曾經親愛的
努力在那邊幹你的事吧
我在這邊吹噓過著 不需要以前
不說了 道不同 不相為謀 不相互聯
各走各路 不歡而散 在尋找我的著陸點
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 6 月 21 日 星期四  |
|
|
|
今日我放假.但無聊得很,個人好攰.晚上,grace 打比我,佢話佢真係好嬲我,因為我竟然唔將我肚o既事話比佢知,佢話佢見到我發覺我有改變,其實她一早就已經看出來,只是沒開口問我,她說這個bb 我不可以要,因為會牽連好多野,她說我可不可以愛自己多一點?對自己好一點?她說我攞緊自己的生命來玩,為甚麼要因為他這樣傷害自己,她說現在已經太危險了,基本上我只得兩個選擇,但任何一個選擇都會對自己做成很大的傷害.說著她哭了,我心也很痛,對不起...我真不想令到身邊的人傷心但偏偏就令到身邊的人傷心.大家都說不要想他,怎可能不去想他,我最怕的就是傷害到他,但所做的偏偏又傷害到他.我煩死了...好攰呀,我支持不住了,如果倒下會好一點,那麼就讓我倒下甚麼都不用再想,我真的也不想再死撐下去.
今年比上年過得不快樂,失去了他,要在失戀中渡過每一個節日,把眼淚都變成雨水.
我累了 疲乏了 痛苦得崩潰了
然後竭撕底里地發狂落淚
有沒有再進一步
可不可以再走前一步
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
 |
2007 年 6 月 20 日 星期三  |
|
|
|
1. 收起他的東西,以免觸境傷情
2. 將電話簿既quick key、鈴聲、來電照片等的設定全部刪除,不存有任何寄望
3. 去買自己喜愛的東西
4. 約自己想見的朋友
5. 會想去結識與自己不相識的朋友,甚至一眼就覺得有好感的人
6. 經常上MSN, ICQ,發現原來有很多朋友,願意和自己傾談
7. 會突然碰見很多朋友,還會積極留下他們的聯絡方法
8. 期望將自己的時間表排滿
9. 原來身邊的朋友,感情上都遇到相似的問題
10. 不過可笑的是,發現自己是愛得比較轟烈的一方。亦令自己死得再為轟烈
11. 有很多朋友生活得很好,或是自己生活得較差?
12. 突然好掛念他,不過亦要學會不去找他,很辛苦的﹗
13. 會常反省是自己有錯嗎?最後只知都已分開了,沒什麼好想了……
不過,始終失戀都是教人傷心的……
分類: 未分類 |
|
|
|
|
|
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 90 | »
|