星期五晚
炬炬叫我去健身 完左之後 嘿嘿~~
之後就打左俾小雞 係plzza box等
買左個大批 之後再叫埋石朗 上左我屋企食....一路食 一路玩 又係msn玩左唔小人
俾我玩個d唔好嬲喔~~到2~3點am 散嚕∼∼
星期六朝早 帶理細佬同小雞肥德去左打機 打完之後
去左大快活到食野 佢2個傻仔 一人蝕8蚊 真係笑左 咩事 唔講嚕 2個字 樣衰
食完野就係到吹水 吹返d 3..2..1加力d野 爆笑
吹到5點 就去街市等人 吹齊哂啲人 一齊買野 上我屋企打邊爐
呢晚就打到12點幾 之後仲要去食糖水 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~仲要發生左d野
食完返屋企 又同人吹水 吹通宵 6點訓到2點
到星期日 去左警察俱樂部到燒烤 so good 都幾好玩啦
7點燒到12點幾 之後就返屋企嚕 返之前又食左糖水 好好好好玩的一晚
做左晚外賣仔呀 嘿嘿 ~~~~~~~~~~~~~~~
喂喂 有人叫帶金魚街睇cat呀 嘻嘻
|