個日通宵打完機之後....個晚又玩到成5點先訓
一訓訓到十一點...又要出門口去個個戲若人生 個活動都算係d警察搞嫁喇
今次都算幾好玩嫁喇....係以活動形式咁上堂
但係一玩到個d有接觸的遊戲...真係要睇自良頭
玩到o哂咀...呀邊個玩得理得濟 俾佢捉左出去小0 0 d呀sir見到都o哂
~~~~~~~~~呢個活動一完...佢成班捉哂過去又講 無奈
呵呵 ~~算啦 有個呀sir 話請打邊爐 帶我地由旺角行路去左太子
間野叫四季 門口睇都唔係好掂 入到去 都算啦 得一間房 仲要係vip- -
寫住最低消費一千-- -- -- -- 佢一個人請哂-- -- -- -- --1164 多謝
打完都有10點 之後又返坑口再食 糖水 呵呵 我請嫁
食前食後都送人返屋企 攰攰攰 值得 之後
就自己一個人返polam 呀婆到訓教嚕............................................
話咁快就放完假喇 我d功課 唔好提 因為係最後一日 仲有人約我出去嫁
但係真係要汁野喇 又要攰 今日都係係屋企汁下野 同人傾下計算喇
何 謂 大 個 啲 呀 !!??
|