家常日記
-DoNt Say No BeFoRe YoU TRY "" YoU CaN Do It""YoU CaN TrY YoUr BeSt
JiMMy0513
暱稱: sylai0513
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
五月二日 再沒有顏色的...
對不起 我不只是...
原來日子都過左咁多.....
就快8月17要買書喇
513=]不知什麼感覺
文章分類
全部 (97)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
xg.....
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 97
留言總數: 664
今日人氣: 1
累積人氣: 4749
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 22 日  星期五   晴天


呵呵*2 最近唔係好得閒 唔好嬲我一排冇打 開心 分類: 未分類

超勁呀   一個星期可以睇4次"辜"疑   3次80分中"一"

最開心一次都係你地上次我屋企睇片       呵呵

我地羽毛球入左8強喇     籃球都入左16強喇   超開心呀

下場比賽係星期二呀   點知2場都撞埋同一日      又要攰

聽日8點開波  羽毛球   2點籃球    6點又要去個個咩上堂

kai嫁 攰到嘔         星期日仲要龍舟          

我會加油嫁喇   



2010 年 1 月 9 日  星期六   晴天


今日 又去左個個活動喇 滿足 分類: 未分類

朝早  俾人叫左起身去左打波嚕  8點就出左去喇

點知打打下就到12點  超快過  有人準時打俾我

之後  就趕住去集合  波衫都冇換就去左喇  

我今日突破左自己呀  抱起左一個過噸啲國寶呀   講下炸 唔好嬲波

完左呢個活動  同圍行  行黎行去睇到好多野    買左支電油   入火機

之後晚餐  呀波呀媽請打邊爐  多謝哂呀

食完就去左海皮  呵呵          攞左支電油出黎  係到倒  一把火點起佢

超靚 ~~~~~~~~~~~~~~



2010 年 1 月 3 日  星期日   晴天


呢排真真真係好唔掂呀~~~~~~~~~超攰 分類: 未分類

個日通宵打完機之後....個晚又玩到成5點先訓

一訓訓到十一點...又要出門口去個個戲若人生   個活動都算係d警察搞嫁喇

今次都算幾好玩嫁喇....係以活動形式咁上堂

但係一玩到個d有接觸的遊戲...真係要睇自良頭

玩到o哂咀...呀邊個玩得理得濟   俾佢捉左出去小0 0               d呀sir見到都o哂

~~~~~~~~~呢個活動一完...佢成班捉哂過去又講    無奈

呵呵  ~~算啦             有個呀sir         話請打邊爐  帶我地由旺角行路去左太子

間野叫四季  門口睇都唔係好掂 入到去  都算啦    得一間房   仲要係vip- -

寫住最低消費一千-- -- -- -- 佢一個人請哂-- -- -- -- --1164   多謝

打完都有10點   之後又返坑口再食    糖水   呵呵   我請嫁

食前食後都送人返屋企  攰攰攰   值得        之後

就自己一個人返polam 呀婆到訓教嚕............................................

話咁快就放完假喇  我d功課  唔好提    因為係最後一日  仲有人約我出去嫁

但係真係要汁野喇  又要攰  今日都係係屋企汁下野   同人傾下計算喇

何   謂   大   個   啲  呀 !!??

 

 



2010 年 1 月 1 日  星期五   晴天


2010第一day 愉快 分類: 未分類

首先~~~同大家講第一句  早晨

呢幾日都幾開快嫁.....又係打邊爐   大家都係好癲

尋日....2009年12月31日

5點出門口....走左去坑口  新開間m記     一入到去

我都諗住拎$$去黎買餐  點知肥德講唔洗$$

咁岩我地又成班去   一大班人玩之前食左個m記自助餐

食完閃水..........出旺角   行街

去左同佢地睇衫衫               行左成10點半 

轉地方去左尖咀       一出站d路都封哂

但係經我地兜兜下     都搵到位睇煙花

睇完之後就返坑口嚕   去左食野   糖水            嘻嘻

食完就4條友飛的去左polam  打機    打通頂  

打到今朝8點             \w/

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我想知咩叫大個d呀



2009 年 12 月 25 日  星期五   晴天


今個聖誕又唔係香港過 嗚嗚 傷心 分類: 未分類

星期三   返學最後一日      報左singcon觀眾

呵呵   今年係最勇的一次    竟然走去買花

走上台送花    超好玩

星光完      拉大隊去左打邊爐    打到成十一點

之後有的就走    我地就去左搵家姐食糖水   呵呵

星期四  羽毛球練波    9:00~11:00  塊新拍都幾好用呀

12點  汁哂野   搞好哂  返大陸  嗚嗚   咁又小左個聖誕

!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!

招人元旦約我呀