家常日記
-DoNt Say No BeFoRe YoU TRY "" YoU CaN Do It""YoU CaN TrY YoUr BeSt
JiMMy0513
暱稱: sylai0513
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
五月二日 再沒有顏色的...
對不起 我不只是...
原來日子都過左咁多.....
就快8月17要買書喇
513=]不知什麼感覺
文章分類
全部 (97)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
xg.....
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 97
留言總數: 664
今日人氣: 1
累積人氣: 4751
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 1 日  星期日   晴天


呢2日 雖然就真係放鬆左d 但係又有一個誤會 傷心 分類: 未分類

今日....訓到11點先醒

之後搞好哂d野

同呀媽去食"早餐"

出門口之前  睇下qooza 你地的留言

睇完又知到左同姐妹的關係又出左事

出門口...我不停咁打返俾佢..希望佢知返係咩事

佢又唔聽我電話..咁我只好send sms俾佢啦

我send左 2~3個都冇反應..咁我就知係出左事喇

食完野返屋企....見佢on msn 

我第一時間就緊係問番佢啦..唉~~~!

今晚呀媽搞打邊爐呀

講起打邊爐..諗返起上次

可以個陣我真係激嬲左佢啦...真係好對唔住

冇左佢去,,真係好覺小左d野

同屋企人打....同朋友打....真係好大的分別

同屋企打真係好悶

同朋友打真係好開心



2009 年 10 月 31 日  星期六   晴天


今日係星期五 又跟佢地去左癲 疑惑 分類: 未分類

我覺得我真的需要2天來冷靜,,岩岩好有星期六.日

今日我...真係自己都唔知咩事,,,,心總是十分煩燥

不沾酒的我..自己都拎起罐酒...強迫自己飲哂.

點知...飲完係會更加燥......什至我自己走去爆樽

wHy..女仔可以一時時對你不可以冇.......

一時時又可以當你係透明....唔通真係日子的問題

可能係日子過得太快....不知不覺  又變得陌生

男仔的我,,真係接受唔到呢樣野...我會簡放棄呢一個人



2009 年 10 月 26 日  星期一   晴天


呢幾日都玩...而家玩到好殘 不安 分類: 未分類

星期三~~去左bbq

同大飛個班去左大尾個邊到bbq

講就講自助....點知  佢點2盤野俾我地

我問..係唔係燒完就冇嫁喇

佢答係,,,,之後我地就覺得好似走左入黑店咁

過程途中...有2對人係玩....我份人就係咁...有得串就串嫁啦

之後就玩到6點幾返屋企

星期六~~領袖生訓練營

嘩~~個日都要成7點起身.....

去西灣河....之後m記早餐

返去地鐵站集合........出發

去左協青....玩左好多活動

付出好多~~~收獲都好多~~

訓練完左之後...就散啦..返屋企途中又好似玩大左咁...之後就係我地另外的活動開始

去食晚餐..美心

我買野的時候...汁到張易賞錢...張卡有貼紙..有電話號碼.

我呢個咁好心的人..緊係第一時間打俾個個人啦.

叫佢洛黎攞返....睇黎我再做多幾件好事有好市民獎嫁喇

跟住我地就去買酒去海皮....

因為今日我激嬲左人...唔飲酒的我..都要自隊...希望可以忘記

點知...醉左仲深刻~~唉

星期日~~打邊爐

5點半,,叫哂人係地鐵站等齊

就去買野喇....

最後俾我激嬲個個,..我都係叫唔返佢黎

我都知錯喇...冇左佢  我都覺得悶

但係有儀..maggie陪我傾...都好開心

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今個星期真係好玩



2009 年 10 月 19 日  星期一   晴天


陸運會~~好累 好開心 開心 分類: 未分類

今日陸運會呀~~6點45就俾"陳敏婷"打電話叫醒左我喇~~唔該你  唔係都起唔到身

因為領袖生啦...要周圍走黎走去...,更累

之後就鐵餅..超開心....因為今次係我係呢間學校第一次陸運會攞牌..唔好笑

過左好耐..又要跑學會..4x100

白痴..我跑最尾個棒....好似識飛咁....

成績自己都唔知....咁就過左one  day陸運會喇

放學同同學走左去食雞飯...食完就去一人一杯珍珠奶茶

對住個海..吹住海風...超自由...舒服

5點45分就開始返屋企...上車一陣就訓左....

冇啦啦個頭訓左洛人地到~~~~個個人叫醒左我.   我就講sorry

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~記起上年咩學校呢條問題           爛屎忽

我對您不可以說是中2   喜歡  只係有好感

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼完∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼



2009 年 10 月 16 日  星期五   晴天


不禁的說出 真係頂唔順 分類: 未分類

我今日終於係第一個同學面前認定左"您"的存在

係今日搵到個真係可以講出心事的人

仲有..佢係男的..終於真係乜都可以講得

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

冇乜講喇