今日陸運會呀~~6點45就俾"陳敏婷"打電話叫醒左我喇~~唔該你 唔係都起唔到身
因為領袖生啦...要周圍走黎走去...,更累
之後就鐵餅..超開心....因為今次係我係呢間學校第一次陸運會攞牌..唔好笑
過左好耐..又要跑學會..4x100
白痴..我跑最尾個棒....好似識飛咁....
成績自己都唔知....咁就過左one day陸運會喇
放學同同學走左去食雞飯...食完就去一人一杯珍珠奶茶
對住個海..吹住海風...超自由...舒服
5點45分就開始返屋企...上車一陣就訓左....
冇啦啦個頭訓左洛人地到~~~~個個人叫醒左我. 我就講sorry
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~記起上年咩學校呢條問題 爛屎忽
我對您不可以說是中2 喜歡 只係有好感
∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼完∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼ |