學界....冇咩好打,........呢場大家都打到好得.
加油,,比心機...........今場勝 下場都一樣
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
雖然比賽係win左 但係返到屋企
見到呀爸黎左香港
同我傾(罵)左成個鐘......我真係頂唔順 喊左
佢同我講 哭..是代表你懦弱..唔堅強.....
所以我以後唔會再哭
2日後 又到左比賽的時候喇
真係好好好好好好希望有人去睇 可以放學跟去嫁 我地放學先去 or 自己去 九龍灣遊樂場
今日的學界的比賽結果一d都意外呀
我都係win人地21比10姐
哈哈 超開心 多謝好多人同我打氣
今日好攰呀...練波
朝早8點到下午4點~爽
所以聽日真係要抖下喇
有咩事都可以搵我~~
冇咩想打喇....出去先
星期一又有學界喇 羽毛球