原來2場比賽都算辛苦嫁
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
第7堂走人 第一個地方 土瓜灣 羽毛球比賽
估都估唔到呀SIR係講呢場係一場一定輸的比賽
但係我係有句名言嫁 係咩 你地自己估下啦
所以我就更加比心機去比賽 點知 真係WIN左
呀SIR 以後唔好咁講野喇 之後佢俾左80蚊我
由土瓜灣飛的去九龍灣 但只係用左45蚊
到左之後 SMS到收左好多個人同我打氣
有個人好得意 我同佢講 我冇氣喇
佢講 我俾埋我啖氣你去打比賽∼∼啜
呵呵 真得意 呢場大家都打得好好呀
我地又WIM一場喇.............
羽毛球 2勝2 加油 肥
籃球 3勝2 呀 昇
哈哈 咁就到左星期三喇
我期待左好耐嫁喇
但係依家真係好緊張...聽日點死好
算啦 我今日早抖
希望你地路過都可以俾個加油我啦~~!
我聽日8點前會睇返嫁
肥sing 加油呀!!
又開始一連3日的會計撞 DAY4至DAY6
係同一個星期的話 咁就係我的死期
因為 堂堂都係一定有一樣功課
我成日都講 會計功課唔係多呀
但係一題就可以做到你訓左係到
一題 可以做半個中 如果唔識 LAG左係到
你第2日真係唔洗交功課.........................
十分之期待星期三的來臨...好興奮
但係我隻腳仲未好返 我好想打呀
今日抖足一日 真係爽
我發現自己真係癲癲地喇= =
尋日比賽 我盡哂力 冇留一淡氣
......攰
今日 朝早8:00出門口 返學校練波 到下午5點幾
超KAI....攰到嘔
弓C女子籃球呀 又WIN喇
下星期三 又係一日辛苦`天
羽毛/籃球比賽 嘻嘻 諗起都興奮