家常日記
-DoNt Say No BeFoRe YoU TRY "" YoU CaN Do It""YoU CaN TrY YoUr BeSt
JiMMy0513
暱稱: sylai0513
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
五月二日 再沒有顏色的...
對不起 我不只是...
原來日子都過左咁多.....
就快8月17要買書喇
513=]不知什麼感覺
文章分類
全部 (97)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
xg.....
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 97
留言總數: 664
今日人氣: 1
累積人氣: 4754
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 12 日  星期四   晴天


其實我真係好想有人睇學界~!~~!PLZ 滿足 分類: 未分類

嘩...今日係我4年黎第一次俾人捉

"校服"...真係O咀...俾班主任捉

第八.九堂   數學

校長睇堂   嘻嘻  超好玩 

第八完  我要去學界

我真係可以傻到  舉手  同呀SIR講  我要學界 之後擰轉個頭

笑笑口同校長講  再見...白痴=]

之後就洛樓  我地走過哂班班   就好似校長咁   好玩

比賽~~~我真係覺得自己好得    真係到左最後

比賽完  自己虧左====超痛

最後都係輸左   ....下場大家加油呀

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

真係好希望可以有人睇比賽啦

下星期五    放學自己去九龍灣籃球場

我真係真係真係真係真係真係真係好想~~



2009 年 11 月 11 日  星期三   晴天


學界比賽開始喇~~~ 唔係又係唔係辛苦的開始呢 疑惑 分類: 未分類

羽毛球~~~~~!

11月16   25         12月04

籃球~~~~~~!

11月12  20 25 30

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼希望有人黎睇下啦∼

大家睇下  1 1月 2 5 日

有2場比賽∼∼嘻嘻 4:15去羽毛球  6:00籃球

真係識飛

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

11月12日  姐係聽日

第8堂完要走  但係第8∼9堂睇堂

第8堂完   嘻嘻  同校長個班講bye bye



2009 年 11 月 10 日  星期二   晴天


晏喇~~唔想再諗咁多 滿足 分類: 未分類

唉~~今日又衰左喇.....

係你志良面前大爆粗口

成班靜哂    最o咀係  佢唔小我  仲問我

做咩講邊膠個呀   之後佢又打比喻  乜能野

佢講完真係忍唔到  成班笑哂

~~~~~~4堂數   悶到嘔~~~~~~~~~~~~~

放學  打波  第一次見到肥ling打波  打波咪好囉

減到肥呀~~~打多d有用~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

就快學界   想有人睇



2009 年 11 月 9 日  星期一   晴天


俾姐妹吹呀...要日日都打qooza 滿足 分類: 未分類

爽呀....今日3堂空堂.....3堂都玩到癲哂

多謝儀你今日幫我買m記呀~~多謝

放學~~今日好早就返左屋企嚕

又俾人講...做咩你今日唔打波呢..唔似你wo

我不嬲係都咁嫁啦...係你唔了解我姐

返到屋企...換衫   又起返去po lam 呀婆到食飯

估都估唔到   會撞到同學= =

又俾"你"地玩左餐    唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~



2009 年 11 月 8 日  星期日   晴天


最近心情都開心d~~ 滿足 分類: 未分類

呢排我最近係到諗一個問題

其實高矮肥瘦...係唔係一個優點同缺點呢

我真係去問左d高嫁人同矮...........

之後我就諗下..大家都有自己的睇法嫁

所以大家唔可以再係呢一點到笑人

之前我講過你個d~~~~對唔住

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

星期六....最攰的一日

籃球隊訓練.............2點半到6點

搵返個走左的學生返黎教波

佢第一時間就係操體能........超癲

練完之後就返屋企啦.........出街食

見到蓉姐...真係俾佢吹漲....唉

食完...有人請睇戲..最近又冇咩戲好睇

咁就睇<<撲克王>>   ok啦....講到個女朋友好慘

11點45先返到屋企~~超攰

沖涼...訓