呢排我最近係到諗一個問題
其實高矮肥瘦...係唔係一個優點同缺點呢
我真係去問左d高嫁人同矮...........
之後我就諗下..大家都有自己的睇法嫁
所以大家唔可以再係呢一點到笑人
之前我講過你個d~~~~對唔住
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
星期六....最攰的一日
籃球隊訓練.............2點半到6點
搵返個走左的學生返黎教波
佢第一時間就係操體能........超癲
練完之後就返屋企啦.........出街食
見到蓉姐...真係俾佢吹漲....唉
食完...有人請睇戲..最近又冇咩戲好睇
咁就睇<<撲克王>> ok啦....講到個女朋友好慘
11點45先返到屋企~~超攰
沖涼...訓 |