点解`?
今日又返學啦` 好眼訓咁` 不過時間都過得幾快` 話咁快就放學` 功課``` 功課``` 功課```
今早去左潮館飲茶 之後返屋企 玩電腦同玩電腦同埋玩電腦 11月2又比賽 唔想比呀 今次玩低樁 好少時間先可以去練野
一日一香蕉 吾洗再飲Mike -_________-'' 聽日````返學
蒙面超人-_-' 無無聊聊的又過了一天