29/9 傑仔 生日快樂 ;) 今日又過一日` 還可以=]` 秋天快到了` 期待的是10月30` 學校旅行x))` - -''
今日無無聊聊咁又過左一日 落街買完野. . . . 又上返黎又落返去又上返黎又落返去 又上返黎又落返去又上返黎. . . 聽日又係時候返學x)) PS:唔好話我無聊 _________________________________________________________________ 夜光龍比賽 季軍 冇得比賽.\/. 今日九龍城區國慶盃傳統獅藝邀請賽 又冇得比賽 咩比賽都冇得比 老豆又唔比我出去練野 再玩獅叫我唔洗讀書- -'' Tell me!What can I do-v-''
今日返Choir cHoir 同埋chOir - -''好黑仔,,, 比人淋水-口-'' 跟住返屋企 做功課. . . 用左3個中做功課 1個中睇書//... 做2個BookReport.\/.'' Today夜光龍比賽
時間過得快 又到星期五 聽日又要返 Choir- -'' 今日個好消息真係好好=] Ha.. .
哇KakAKakAKak'' 唔洗返學x) 條街d野比黑格比吹到周圍都係- - 全部都係垃圾!