今日返學了` 眼訓到爆炸` 上堂幾悶耶` 放左學 Happyhour-v- 悶心到爆炸
頂肺 睇黎今年都 冇得去表演 冇得去比賽 冇得出夜街 冇得傾電話 冇得玩電腦 就有得讀書 有得去溫書 F.2真係Bananananananana`
NO PAIN:) NO GAIN=]
今日三家姐病左-v- 今日去左表演... 今日差d仆親-口-'' 今日勁搞笑.... 今日逃避左佢-cc-
文文師兄: 生日快樂=] 對唔住大家.. 我好耐都冇打qooza-口- 我得閒會打嫁喇,,, 將會送比文文既生日卡xD..'' so混亂