Kashi_Ng
暱稱: Mop
性別: 女
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-07-31
2010-07-13
2010-06-05
2010-05-04
2010-04-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 449
今日人氣: 0
累積人氣: 3547
2008 年 5 月 28 日  星期三   雨天


2008-05-28 分類: 未分類

今朝早差d遲到
就黎返到學校果陣就落雨喇-v-''
今日d堂倒轉晒黎上
英文堂默書
之後math堂
miss chan冇返
成班人都好happy!!
個miss 訐好惡下...
唔比人講野
好巴閉咩??
之後上電腦堂
做powerpoint
我已經重做左3 次喇-cc-''
學校d電腦真係難用...
than中文堂
呀sir又搵藉口唔派評估比我地
車..
遲早都要派嫁啦...
做咩今日唔派呀???
than  break之後上PTH
周周光堂...
好無聊!!
同壞人呀關係度傳紙仔
-vvvvvvvv-''
畫公仔xddddd
食lunch
睇書....
miss cho唔比我地講野
好無聊姐...
上埋聖經堂
今日係last一日iss黃代我地喇
miss馮返黎喇....
ha...比人鬧la...
之後history
悶呀...
but miss次次都早放既
好好人嫁...
放左學落左MMLC
做powerpoint
返歸喇
聽日唔好落雨啦!!!



2008 年 5 月 27 日  星期二   雨天


2008-05-27 分類: 未分類

週會
無聊到爆呀...
上歷史堂
鎮庭兄串miss law
haha...
P.E堂聽講坐
後d人把口好衰
勁白痴!
之後跑步啦...
打羽毛球
with肥愷,壞人
之後上中文堂...
d人拿拿臨上晒課室
xddd''
math..悶呀
又唔明miss講咩喇...
lunch redictation
又要再re-vv-''
英文堂
坐坐下訓左-v-''
連堂..
爆眼訓!
放學
去左MMLC做CL功課
THAN歸家WITH冰冰



2008 年 5 月 26 日  星期一   雨天


2008-05-26 分類: 未分類

下雨天
....
今日時間過得好快
上堂竟然冇訓教
牙sir又無lala發老脾
今日過得好開心!



2008 年 5 月 23 日  星期五   晴天


呵... 分類: 未分類

今日放早呀!!
放左同carman cheapcheap
搭車出荃灣
之後再JOIN卓B
去左Green boxxx
唱kk
carman唱歌好聽呀!!
一開始就唱呀jan d歌!
than唱到4點幾就走人喇!!
返學校F.5 F.7畢業禮
佢就好啦..
畢業喇!!
than7點幾完左
with卓b冰冰落葵芳
行陣返歸
______________________________________________________
星期六去左曬相
thxx卓b
之後去左荃灣搵呀yo
食完野去石小教野啦...
文文哥好似嬲左我-vv-''
話我地琴日放飛機..
車...洗唔洗咁小器呀!
之後教佢地打''喳''
than坐左一邊溫書
之後個miss chan
帶左個妹妹入黎
彈琴...
之後我彈歌仔比佢聽
xdddddd''
than坐7830返油麻地
落左車唔等人囉
自己行...
你地自己返館先/
我同呀yo就自己上...
.\_/.
師姐係度
傾左一陣計
4點幾去左跑步
油麻地跑到廣華醫院果邊再上山
跑呀跑...
細佬飲完酒
全程係度行囉...
之後操體能
掌上壓..40...
好攰!
之後娃跳...
than做左150下踢腿
比king man打- -''
之後無lala
玩捉捉捉....
跑到我痴線
7點幾走人
行行下隻腳抽根
痛到我喊!
之後返館...
灘左係度
然後沖涼
睇電視...
再....去左吉野家食飯
with呀青 king man 細佬.yoyo.柏炎
行左一陣MK就返屋企喇...
攰到爆炸!!!!!!!!



2008 年 5 月 22 日  星期四   晴天


哈哈... 開心 分類: 未分類

今朝6點半起身
有史以黎第一次
又比吳生鬧...
朝朝早唔鬧人唔得既...
-vvvvvv-''
之後返到去
庭庭兄.嵐嵐.班班.琪琪
都係度
唯獨唔見冰冰....
之後係度練口琴啦
唉...死緊喇!!!
之後冰冰黎左
原來冰冰佢去左後花園
haha....笑死我!
佢呆等左好耐...
than集隊返上去
VA堂
同cheap man係度玩...
中文堂list quzi
濱濱比呀sir屈...
喊...拋左包紙巾比佢
sosc好悶....
係度傳紙仔
傾計計-vv-
勁無聊!!!
music
考口琴
死緊啦啦啦啦啦啦...
好快到我地
同冰冰庭庭兄一組
我唔知有冇吹錯-vvvv-''
等呀等..
同cheap man係度玩...
last
淨係知自己最高分
49/50
好唔抵!!!!!
only one!
開頭都唔信自己最高分-ccc-''
than  英文堂
做TSA
maths
唔明Miss講乜野!!!
IS堂..
爆笑!!!
放左學去左練琴室練琴
等等等
等唔到森美小儀..
獨自歸家
悶...........