今朝早差d遲到 就黎返到學校果陣就落雨喇-v-'' 今日d堂倒轉晒黎上 英文堂默書 之後math堂 miss chan冇返 成班人都好happy!! 個miss 訐好惡下... 唔比人講野 好巴閉咩?? 之後上電腦堂 做powerpoint 我已經重做左3 次喇-cc-'' 學校d電腦真係難用... than中文堂 呀sir又搵藉口唔派評估比我地 車.. 遲早都要派嫁啦... 做咩今日唔派呀??? than break之後上PTH 周周光堂... 好無聊!! 同壞人呀關係度傳紙仔 -vvvvvvvv-'' 畫公仔xddddd 食lunch 睇書.... miss cho唔比我地講野 好無聊姐... 上埋聖經堂 今日係last一日iss黃代我地喇 miss馮返黎喇.... ha...比人鬧la... 之後history 悶呀... but miss次次都早放既 好好人嫁... 放左學落左MMLC 做powerpoint 返歸喇 聽日唔好落雨啦!!!
週會 無聊到爆呀... 上歷史堂 鎮庭兄串miss law haha... P.E堂聽講坐 後d人把口好衰 勁白痴! 之後跑步啦... 打羽毛球 with肥愷,壞人 之後上中文堂... d人拿拿臨上晒課室 xddd'' math..悶呀 又唔明miss講咩喇... lunch redictation 又要再re-vv-'' 英文堂 坐坐下訓左-v-'' 連堂.. 爆眼訓! 放學 去左MMLC做CL功課 THAN歸家WITH冰冰
下雨天 .... 今日時間過得好快 上堂竟然冇訓教 牙sir又無lala發老脾 今日過得好開心!
今日放早呀!! 放左同carman cheapcheap 搭車出荃灣 之後再JOIN卓B 去左Green boxxx 唱kk carman唱歌好聽呀!! 一開始就唱呀jan d歌! than唱到4點幾就走人喇!! 返學校F.5 F.7畢業禮 佢就好啦.. 畢業喇!! than7點幾完左 with卓b冰冰落葵芳 行陣返歸 ______________________________________________________ 星期六去左曬相 thxx卓b 之後去左荃灣搵呀yo 食完野去石小教野啦... 文文哥好似嬲左我-vv-'' 話我地琴日放飛機.. 車...洗唔洗咁小器呀! 之後教佢地打''喳'' than坐左一邊溫書 之後個miss chan 帶左個妹妹入黎 彈琴... 之後我彈歌仔比佢聽 xdddddd'' than坐7830返油麻地 落左車唔等人囉 自己行... 你地自己返館先/ 我同呀yo就自己上... .\_/. 師姐係度 傾左一陣計 4點幾去左跑步 油麻地跑到廣華醫院果邊再上山 跑呀跑... 細佬飲完酒 全程係度行囉... 之後操體能 掌上壓..40... 好攰! 之後娃跳... than做左150下踢腿 比king man打- -'' 之後無lala 玩捉捉捉.... 跑到我痴線 7點幾走人 行行下隻腳抽根 痛到我喊! 之後返館... 灘左係度 然後沖涼 睇電視... 再....去左吉野家食飯 with呀青 king man 細佬.yoyo.柏炎 行左一陣MK就返屋企喇... 攰到爆炸!!!!!!!!
今朝6點半起身 有史以黎第一次 又比吳生鬧... 朝朝早唔鬧人唔得既... -vvvvvv-'' 之後返到去 庭庭兄.嵐嵐.班班.琪琪 都係度 唯獨唔見冰冰.... 之後係度練口琴啦 唉...死緊喇!!! 之後冰冰黎左 原來冰冰佢去左後花園 haha....笑死我! 佢呆等左好耐... than集隊返上去 VA堂 同cheap man係度玩... 中文堂list quzi 濱濱比呀sir屈... 喊...拋左包紙巾比佢 sosc好悶.... 係度傳紙仔 傾計計-vv- 勁無聊!!! music 考口琴 死緊啦啦啦啦啦啦... 好快到我地 同冰冰庭庭兄一組 我唔知有冇吹錯-vvvv-'' 等呀等.. 同cheap man係度玩... last 淨係知自己最高分 49/50 好唔抵!!!!! only one! 開頭都唔信自己最高分-ccc-'' than 英文堂 做TSA maths 唔明Miss講乜野!!! IS堂.. 爆笑!!! 放左學去左練琴室練琴 等等等 等唔到森美小儀.. 獨自歸家 悶...........