晴天霹靂. . 6時正掛8號風球 唔知聽日洗唔洗返學呢- - 唉. . .都係做晒d功課先算喇0vv0''
中秋節快樂! 去左青衣玩-v- 好無聊xdd
好多謝我既屋企人 今日做左影后0v0 唔經唔覺又捱到星期五 中節就到了 HaAHahAHaHAHaHAha 朋友仔們 切勿煲蠟啊!
就黎中秋節喇 Baby們會去邊到呢?=] 今日好熱呀.... 熱熱熱熱熱熱熱熱熱熱 Almost lover
Goodbye my Almost Lover Goodbye my hopeless dream