琴晚睇電視
見到兩個師兄(牙明`牙青)上左東張西望
佢地係後面打鼓
千嬅係前面
搞野!!
___________________________
今早超大雨
大海又唔帶庶!
兩條友行上去
我條裙濕到變左半透明
可以見到大脾-V-
返到課室
勁無奈!
牙關勇呀
串家政婆
HA...
勁無奈囉...
我問左佢兩次比唔比去TOILET
佢好似扮聽唔到咁-V-
頂佢!
晏袖天氣勁好
HISTORY壞人同蘋果比呀sir話...
D&T堂
我地組得12.4kg-3-
中文堂..
做做下評估訓左
電腦堂..
1分鐘90字?
壞人邊有咁勁!!
LUNCH同班友係度玩...
英文堂勁眼訓..
math做數...
攰呀!
放學,,,
成班留低
溫書....
d人又係度玩-v-''
me2!
去左練琴室
5點8`9返屋企
|