今日去左醫館練野
又遲到
...你唔再遲d先黎到葵芳
上到醫館
係2B訓教..
之後比人叫左我起身練野
練左一兩次...
yo同沁沁過左2C玩
都唔係練野...
去左牙青間房睇書
2點幾同陳楚落左去7仔買野食
牙轉同LULU黎左
過左一陣就搭LZ 7830去荃灣
比細佬摑左幾巴
痛到爆炸
之後比我摑返佢
抵你死!!
佢上高青比榴槤坤同車喱龜玩
嚇到喊呀
等姐姐呵返啦/..
浪費左我3張紙巾
之後另外個細佬比發哥洽
等我黎救你..
榴槤坤踢拖練獅
緊住度腳指爆缸
我大聱講
抵你死呀-vvv-
全部人笑左-3-'
之後練完到yo 陳楚 榴槤 車喱去左買野飲
than佢地出MK
我同陳楚返屋企 |