Kashi_Ng
暱稱: Mop
性別: 女
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-07-31
2010-07-13
2010-06-05
2010-05-04
2010-04-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 449
今日人氣: 1
累積人氣: 3549
2008 年 7 月 17 日  星期四   晴天


2008-07-17 分類: 未分類

17/7
雞雞
生日快快快快樂樂樂呀=]
朝早去左同師姐去教陳呂重德
細佬咁岩都黎左
教完去左油麻地食野
跟住返屋企換衫
去蝴蝶灣join冰冰佢地
BBQ
芝芝.冰冰.雯雯.雞雞.文豐.鎵晴同MiKi
佢地燒d腸冇人食既
我燒就爭住黎食XDD''
PICT0064
PICT0063
PICT0080
PICT0078PICT0075
離開左蝴蝶灣就上左去我屋企切蛋糕



2008 年 7 月 16 日  星期三   雨天


2008-07-16 分類: 未分類

16/7
今朝返學校補中文
呀妹染左個紅色頭返黎
比呀sir暗串
好悶呀\3/
返左學呀sir要我地留低做晒d功課先走得
做到差唔多12點幾喇
呀媽飲茶
之後落葵芳
食野
小鳳同b晴去剪頭髮
之後去左雅麗珊操野



2008 年 7 月 12 日  星期六   陰天


2008-07-12 分類: 未分類

琴晚呀天公又發嬲
行雷閃電搞到我冇得訓
今早7點起左身
好眼訓
之後去荃灣搵yoyo
搭巴士去大埔
之後上去師父屋企
同佢隻狗LULU玩
之後10點幾去迦密聖道
幫佢地表演
之後完左同
yoyo.師父同傑仔去食飯
食完送我去搭車
返屋企訓教比人叫醒
沖涼-vvvv-比人鬧
暈暈地@@
悲哀
吖合  
1.♥}你滴大名::地拖
2.♥}你滴年齡::1x
3.♥}你滴性別::女
4.♥}你滴生日::0409
5.♥}你滴星座::白羊
6.♥}你滴學校::中xx會李xx紀念中學..
7.♥}你滴手電::9xx3xxx6
8.♥}你滴年級:F.1仔
9.♥}你滴居所{地方}::地球
1o.♥}你滴身高::166

♥♥朋友之問題♥♥
11.♥}好朋友名單::小學-溪..鴨..珠..鳳..芝..冰..
12.♥}好朋友名單::中學-溪..鴨..鳳..芝..冰..晴..
13.♥}最可愛::以上的人
14.♥}最令女::以上的人
15.♥}最搞笑::以上的人
16.♥}最自痴::以上的人
17.♥}最令仔::哇...
18.♥}最c00l::風呀
19.♥}最無聊::冰冰
2o.♥}最高的::緊係我啦
21.♥}最矮的::BB晴-v-
22.♥}最串的::係人都串嫁喇
23.♥}最成熟::芝芝
24.♥}最細路::低B晴
25.♥}最型的::以上的人-v-
26.♥}最靜的::緊係我啦
27.♥}最多野講的::以上的人

♥♥學校之問題♥♥
28.♥}學校大唔大::中
29.♥}最憎邊個老師::um..
3o.♥}最鐘意邊科::MUSIC
31.♥}學校最常去GE地方::練琴室
32.♥}有冇成日去小食部::有
33.♥}個校長男定女::男
34.♥}男老師多定女老師多::女
35.♥}最囍去邊個特別室::Music room

♥♥選擇題♥♥
36.♥}吳雨霏0r鄧麗欣`Kary
37.♥}方力申0r張敬軒`張生
38.♥}廣東歌0r普通話歌`英文
39.♥}想做男0r女`女
4o.♥}學校0r屋企`屋企
41.♥}MK 0r APM`MK
42.♥}電腦0r電視`電話
43.♥}日本0r台灣`日本
44.♥}囍爸爸0r媽媽`two
45.♥}朱古力0r珍寶珠`朱古力

♥♥愛人題♥♥
46.♥}有囍歡的人嗎::沒有-口-
47.♥}想幾歲結婚::25歲
48.♥}有冇打算生BB::冇
49.♥}想跟囍歡的人去那旅行::海灘
5o.♥}初吻獻了嗎::no
51.♥}想中式0r西式婚禮::中西合壁=]
52.♥}最憎情人做咩::冇情人
53.♥}最想情人講咩::有先算啦
54.♥}理想情人系點::係我心目中係好既=]
55.♥}睇樣先嗎::嗯XD

♥♥現在題♥♥
56.♥}諗緊邊個::自己
57.♥}依家幾多點::21點15
58.♥}聽緊咩歌::屋頂
59.♥}同邊個MSN/SMS::冰冰
6o.♥}做緊咩::100問
61.♥}上緊咩網::xanga囉
62.♥}系房定廳用電腦::房
63.♥}今日星期幾::六

♥♥唔知咩題xd♥♥
64.♥}依家呢刻最憎邊個::no啦
65.♥}覺得邊個最姣::心照
66.♥}想邊個系你面前消失::唔想呀
67.♥}識GE人邊個見人講人話見鬼講鬼話::下??
68.♥}心情如何::還可以
69.♥}邊科最屎::Maths
7o.♥}邊科最掂::英文
71.♥}今年鐘意左幾多個人::冰冰 yoyo果d咁多囉
72.♥}今年有冇拍拖::冇
73.♥}覺得自己KaI唔KaI::緊係no啦
74.♥}長頭髮定短頭髮::超長
75.♥}情人系男定女::男
76.♥}覺得自己性格系咩::nice
77.♥}有冇諗過想死::有呀
78.♥}最理想死法::訓訓下死左
79.♥}有冇介過手::冇
8o.♥}初戀左未::唔知
81.♥}想去邊到舉行婚禮::沙灘+教堂
82.♥}想自己幾高::170以上
83.♥}比你整容`想自己咩樣::是但啦
84.♥}最近同邊個成日傾電話::冰冰.橙
85.♥}MSN有幾多個人::123個
86.♥}承上題`有幾多個系網友::兩三個
87.♥}玩開咩論壇::what's up
88.♥}承上題`玩左幾耐::1年
89.♥}扑RG/bl0g/q00za::xanga同qooza
9o.♥}承上題`用左幾耐::xanga一年到.qooza幾個月
91.♥}有冇作過愛情故仔::冇
92.♥}有冇成日發白日夢::日日都係啦
93.♥}有冇上過黃色網站::冇
94.♥}鐘意咩電視劇::好多
95.♥}鐘意咩電影::荷里活
96.♥}鐘意邊個明星::um

xG 1oo問最終回-v-
97.♥}有1oo問想唔想再做::是但
98.♥}做左幾耐::2個字
99.♥}攰唔攰牙::眼訓
1oo.♥}轉比邊個做::邊個睇過就要做



2008 年 7 月 10 日  星期四   雨天


2008-07-10 分類: 未分類

9/7
結業禮
有史以黎第一次咁早返學
6點9就出左門口
7點1返到學校
竟然冇人..
miss話我準時呀..
開左聲
就去左hall采排
好樣衰
話咁快要上台攞獎
仲樣衰-v-
之後上台唱
良師頌
我忍唔到笑v0v
唱唱下笑左出黎
哈哈...
之後上去攞成績表
全班10/39
全級28/191
太好喇=]
暑期作業
唉...
7月補中文4日
英文同math++埋埋補8日
之後每個8月既星期三練jazz
10點3放人
比miss cho點左去面試
學生長
等到11點12點先走得人
佢問我想唔想做
我話唔想佢即刻放我走xddd

雨中合  



2008 年 7 月 7 日  星期一   雨天


2008-07-07 分類: 未分類

 

又落雨喇
星期日朝早比人剷左起身同文叔飲茶
之後去左表演
香港公園
apm
同yoyo 陳楚分離=[
同龍女佢地一隊
好搞野...
落雨//
巡遊都取消左/...
PICT0114  
星期一返學
結業禮頒獎采排
我原來係MUSIC全級勁勁勁
就係攞呢個獎
之前都係..XD
之後choir練歌
、`良師頌*
練完去hall
排位
搞到好無奈-v-