Kashi_Ng
暱稱: Mop
性別: 女
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-07-31
2010-07-13
2010-06-05
2010-05-04
2010-04-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 449
今日人氣: 2
累積人氣: 3550
2008 年 7 月 4 日  星期五   晴天


2008-07-04 分類: 未分類

成個禮拜都去左雅麗珊練野
好攰呀.....
琴日操完同敬文.Koey.yoyo
去左食M記
一路比佢串...
我冇串返佢呀...
好想去游水呀...
PICT0055



2008 年 7 月 3 日  星期四   晴天


2008-07-03 分類: 未分類

唔打xanga
一個字...
懶-3-
差唔多放假喇
我覺得自己係呢個暑假
好忙/_\''
中英數補晒..
陰公...
8月每星期三練舞
8月3傳統獅比賽
7月14補補補補補
補到8月中
仲有暑期作業
悲哀

♥__1 傳給10個人
♥__2 照內心想法打
♥__3 要通知被點既人
♥__4 被點到吾可以吾做,否則,今生今世孤獨終老!

被點的babii們.
1)yoYO
2)翹翹
3)春春
4)翁翁
5)葉
6)庭庭兄
7)壞人
8)carman
9)關關
10)CheChe

----------我 是 分 隔 線----------

♥_你覺得01如何:可愛到爆炸
♥_你覺得02如何:靚到爆炸
♥_你覺得03如何:聰明到爆炸
♥_你覺得04如何:索爆
♥_你覺得05如何:笑容超燦爛
♥_你覺得06如何:一輪咀冇停過
♥_你覺得07如何:好gag
♥_你覺得08如何:吸引呀
♥_你覺得09如何:靚女
♥_你覺得10如何:癲

----------我 是 分 隔 線----------

(1)♥問卷大調查
♥1:傳給你的人是誰?冰蕉香囉
♥2:她是你的寶貝嗎?是啊
♥3:認識她多久? 5年
♥4:她正, 醜還是帥? 正xdd
♥5:對她說一句說話: 蕉蕉蕉
----------我 是 分 隔 線----------

♥1:說出你的朋友:數之不盡啦
♥2:你的寶貝很多嗎?還可以
♥3:你朋友有同性戀嗎?不詳
♥4:會不會討厭同性戀?還可以
♥5:你會喜歡上好朋友嗎?不詳

--------我 是 分 隔 線-----------

♥1:你有情人嗎?沒有
♥2:覺得最浪漫既地方:沙灘
♥3:你曾經吻過情人嗎?沒有
♥4:對情人說過的說話?沒有

----------我 是 分 隔 線----------

♥1:最愛的節目:好多
♥2:接上題:???
♥3:MSN:唔話你知
♥4:最愛誰:So many
♥5:你是男的:...? 女.
♥6:有老公嗎:沒有
♥7:有老婆嗎:沒有
♥8:天塌了怎麼辦:塌咪塌 最多死
♥9:戀愛感覺好嗎:唔知
♥10:鞋子穿幾號:36-38
♥11:最愛的明星:周董
♥12:最愛的場所:屋企
♥13:喜歡哪個牌子的什麼東西:adidas.Gucci
♥14:肯德基爺爺幾多歲:同你差唔多
♥15:喜歡菜市場嗎:還可以
♥16:都跟誰逛街:自己
♥17:都跟誰拍貼:Ever one
♥18:推薦一個逛街去處:MK囉
♥19:你現在幾歲阿:14
♥20:現在幾點: 12;55
♥21:想睡嗎:想
♥22:今天見到邊個:周街都係人
♥23:會不會討厭傳給你問卷的人:點會!
♥24:這個問卷很多:很多?
♥25:有咩願望:世界和平
♥26:中學想讀邊間:依+果間囉
♥27:有沒有暗戀對象:沒有
♥28:會聽你說心事的(baby)是誰:冰冰.yoyo
♥29;支持你的(baby)是誰:唔知
♥30:你認識的人中; 誰最正:個個都正
♥31:你認識的人中; 誰最美:個個都美
♥32:喜歡哪一個國家:中國
♥33:想生混血兒嗎:唔想-3-



2008 年 6 月 24 日  星期二   晴天


2008-06-24 分類: 未分類

 

壞人=]
生日快樂

星期二最後一日考試
放左學同冰冰,carman,壞人,奸雲,詩詩去左九龍塘
join卓b仔到巨無霸
去左溜冰...
好耐冇溜...
今日溜返...
OK啦.........
好多人.....
同卓b一齊溜多...
仆左一次
比人整趺-v-....
一落d人趺趺趺趺趺
勁搞野...
一個人趺完
第二個就會跟住趺
之後去左H&M睇衫衫
then出左荃灣食野
KFC-V-''
食完影左貼紙相
3號風球
比人吹返屋企-333-
pose相↓
PICT0052  PICT0044  PICT0043  PICT0046  




________________________________________________________________________________________


Tag by:掃把*

''1名::  合合=]地拖:)
''2年齡:: 14
''3生日日期:: 4月9
''4♥::星座:: 白羊
''5♥::學校:: LIY
''6♥班別:: 1D
''7♥學號:: 16
''8♥班主任: 曹心穎.劉慶潤
♥♥♥♥Fd篇♥♥♥♥
 -9♥最低能:: 巨無霸
-10♥最傻:: 冰冰
-11♥令女:: 個個都咁令女
-12♥最令仔:: 個個都咁令仔
-13♥最可愛:: BB晴
-14♥最樣衰::  肥聰
-15♥最賤格::  男班長
-16♥最有魅力:: 緊係carman
-17♥最受歡迎:: ......不詳
-18♥最有異性緣:: yo..
-19♥最老友:: :: !D班各位人兄,雞雞.鳳鳳.芝芝,BB晴,
                         掃把,yoyo,沁沁,珠珠,文豐.......many  many
♥♥♥♥愛情篇♥♥♥♥
-20♥初戀係幾時:: 無初戀
-21♥兒家有冇情人:: 冇
-22♥冇的話,,暗戀定明戀:: 自戀..
-23♥暗戀的話做咩唔表白:: 冇暗
-24♥明戀既,,對方因咩唔接受:: 吾知
-25♥為佢做過最傻既事:: 有我冇佢...
-26♥點識佢:: i don't know..
-27♥最想知道佢d咩:: Baby..最近如何
-28♥如果佢有一日同你講佢聽日就死你會點:: 哦
-29♥同佢做過最幸福,,最開心既事:: ....-v-
-30♥希望佢點睇你:: 爰我=]
♥♥♥♥三選一篇♥♥♥♥
-31♥日本,,英國,,美國:: 日本
-32♥老鼠,,蚊,,烏蠅:: 唔要得唔得?

-33♥hello kitty,,meodly,,monchhichi ::monchhichi
-34♥:水,,牛奶,,茶::  水
-35♥廁所,,廚房,,垃圾房:: 廚房
-36♥電話,,電腦,,電視:: 電腦
-37♥中文,,英文,,普通話:: 英文
-38♥飛輪海,,棒棒堂,,f4:: 飛輪海
-39♥周杰倫,,陳冠希,,古巨基:: 周杰倫
-40♥twins,,hot cha,,at17:: twins
-41♥背書,,食藥,,介手:: 背書
-42♥紅,,白,,藍:: 白
-43♥唔貶眼10分鐘,,唔呌氣10分鐘,,唔吞口水1分鐘 ::唔要得唔得呀?
♥♥♥♥點名篇♥♥♥♥
被點的13人請完成100問!
a)冰冰
b)古古
c)溪溪
d)BB晴
e)壞人
f)Carman
g)富富
h)Nancy
i)巨無霸
j)卓卓
k)詩詩
l)庭庭兄
m)關關
-44♥::a係低b,,白痴定弱智:: 痴線
-45♥j同你表白你會接受佢嗎:: 會
-46♥如果d同e死左拜邊個先:: d
-47♥比你咬c一啖,,你咬邊度:: petpet=v=
-48♥f既口頭蟬:: 不詳..
-49♥h同b一齊去火星邊個會第一個番地球::好難講
-50♥g最中意去邊:: MK掛
-51♥a同你做過最親密既事:: 訓教
-52♥如果l係同性戀者你會點:: 驚訝
-53♥搵4個字形容m:: 我愛你呀
-54♥k最了解你d咩:: 唔知
-55♥有冇試過發i脾氣:: 冇
-56♥e關心你嗎::N..要關都關心carman啦...
-57♥d有咩祕密淨係得你知::冇呀...
-58♥a住邊:: 我屋企
-59♥b識唔識l::  唔識
-60♥h同k一齊望住你,,你會向住邊個嘔::  兩個都唔嘔
-61♥a-m邊個最討厭:: 沒有
-62♥最受歡迎呢:: a-m可以嗎?
-63♥如果i同你講知道左個關於你既祕密,,會係個咩祕密:: 我有幾低b
-64♥c最吸引既部份:: 到到都咁吸人
-65♥你最想咀咒g咩:: 考試唔pass-v-''
-66♥a-m簡一個做你兄弟姊妹:: 求求其其啦
-67♥k望住你好耐,,你會覺得係發生左咩事:: 我靚女左-33-''
-68♥f既愛人係::  壞人掛//...
-69♥用一個字形容c個樣:: 勁!
-70♥最想同a-m邊個拍拖:: 冇
-71♥咀咀呢:: 冇
-72♥攬又簡邊個丫:: bb=3=
♥♥♥♥無聊篇♥♥♥♥
-73♥有冇偷聽人地講電話:: 有
-74♥有冇試過寫名寫錯愛人個名:: 冇
-75♥有冇試過連續打錯密碼超過10次:: 冇
-76♥有冇試過揸住舊擦膠,,一邊係咁搵::  唔係膠紙咁囉...
-77♥會唔會呼氣落塊鏡度之後係上面寫字:: 會
-78♥係街偷望人地隻錶睇時間::有
-79♥自己一個人搭lift時唱歌::有
-80♥上到巴士先發現冇帶錢:: 冇
-81♥偷偷地拍人之後擰轉身:: 冇擰轉身.扮冇野姐
-82♥係張枱上面寫d火星字:: 冇
-83♥同人鬥唔貶眼:: 有呀..幼稚園
-84♥跳樓機:: 好玩...
-85♥經常自己一個出街食野::  NO 啦..
-86♥會唔會扮狗吠:: 一定唔會
-87♥曾經有冇衝動想試下食屎::  冇
-88♥有冇用橡筋射人::  我唔識-c-
-89♥有冇同路過既司機揮手,,個司機有咩反應:: 冇
-90♥番錯屋企:: 有...
♥♥♥♥鬥多篇♥♥♥♥
-91♥食飯vs食面:: 食飯
-92♥講粗口vs舉中指:: 粗口
-93♥著p.e衫vs校服:: 校服
-94♥被愛vs愛人:: 唔知//
-95♥訓教vs打機:: 訓教
-96♥傾電話vs sms:: 傾電話
-97♥筆vs衫:: 衫衫
-98♥聽歌vs msn::  差唔多啦
-99♥喊vs笑:: 笑
-100♥覺得呢100題好唔好玩::ok啦..



2008 年 6 月 22 日  星期日   晴天


2008-06-22 分類: 未分類

 

 

星期六
今早with  yoyo 把把
去MK朗豪坊搵沁沁+容容
10點幾搭min bus去元朗
搭左成個鍾...
係度溫I.S
途中見到架的士
原來係大輝黎既...
勁好笑-vv-''
到左元朗水邊村
勁熱...
見到
呀Dee.師父.敬文.Issa.呀祥果d啦...
坐下...影下...
有d時間都幾悶下
馬來西亞關聖公好勁!
佩服!!!
到呀Dee..
佢係側邊上樁
第一次上唔到
第二次先上到
可惜-/\-''
到4點幾完左
馬來西亞-冠亞軍攞左
季軍好似係新加坡
之後搭輕鐵with沁沁+容容+鐵樑+葉叉+yo+把把
之後去新都會吉野家食野..
with葉叉+yo+把把
勁搞野囉..
post 相↓
PICT0106 DEE
PICT0076 DEE
PICT0071 DEE
PICT0047元朗B隊(陳嘉輝PICT0046
PICT0055好似係廣西既..



2008 年 6 月 20 日  星期五   晴天


2008-06-20 分類: 未分類

設上天給你五個願望,你想要的是: ]
1) 錢錢
2)世界和平
3) 成家都健健康康
4) 大過女有成就
5) 個個都長命百歲

[點你的人是:]
可愛既詩詩=]
你們的關係:
朋友+同學
對他的五個印象:
數學好勁+可愛++把聲好蚊+讀書叻叻+串咀
[關於他]
他對你做過印象最深刻的事:
邊個他?
現在你最想他為你做的事: 
他是誰?
對他的整體印象:
哦...
唔知- -
[關於我]
你認為周圍的人認為你是個怎樣的人:
緊係Nice啦
日日笑
最重要緊係...
靚女啦-vv-
超唔知醜...
喜歡的個性是:
好人.nice.玩得起等等啦
討厭的個性是:
姣.煩.扮晒野.小器.成日曬命等等啦...
自己想成為的理想類型是:
求求其其
給關心自己和喜歡自己的人大喊一句:
永遠永遠愛係地=3=

[把這份問卷傳給十個人:]不能回傳.點哂-_-
1=] yoyo
2=] 古古
3=] 春春
4=]翁翁
5=] 陳楚
6=] 富富
7=] 卓b仔
8=]文凱
9=]龍大哥
10=]偉婷

[6號在跟誰談戀愛]
呀邊個囉
[
9號是男是女]
boy
[如果7號和10 號走在一起會是好事嗎]
唔好
[那麼8號和5號]
都唔好
[2號在讀什麼]
點知
[最後跟3號聊天是什麼時候]
上幾個禮拜
[8號喜歡哪種樂隊]
唔知
[1號有沒有兄弟姐妹]
有..
[你會不會追求2號]
唔會...
[那7號呢]
追左好耐lu
[4 號是單身嗎]
係掛
[10號的名字]
偉婷
[2號讀哪間學校]
LPS
[隨便說一些有關1號的事]
yo!
[9號呢]
很久沒見了
[3號呢]
陳大美女...考完試未?
[你試過對8號有feel 嗎]
從來沒有
[9號住哪]
外國
[2號喜歡7號嗎]
都吾識
[怎麼認識2號的]
小學
[9號有沒有寵物]
沒有
[5號是否是有史以來最性感的人]
係呀
[10 號跟你告白,你會答應跟他交往嗎]
不會-vvvvv-