SoMeTiMe , Has MiSs U*
i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss``
I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U*
THx yOu vEry mUcH`..
U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
 

 

{愛aYaMi}*
- - - - - - - - - - - - -- - - -

LivE : H.K

 醉 愛 : w-indS.
Birthday: 12.06

Icq: 255006708
MSN: LoVeNicolE168

                         日誌*
SuPEr LoVe E班!!
回憶從前
友共情``
無聊``
回憶從前

 我的連結* 

BILL*
BO*
FUNG*
SAHN*
VICKY*
WING*
WING穎*
YIPa*
YUMI*
天仔*
雪櫃*

  ``橘慶太=]*

« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031


 KeMi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]  
              留言列表*

最近三個月尚無任何留言

 2006 年 7 月 11 日  星期二   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` SuPEr LoVe E班!!
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

明天是我們的最後一課...

I MISS 2E EVERYONE``


 2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 回憶從前
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

轉左日記啦,,,不過都會打間中,,BECO尼個日記記載左好多野&哩個系我第一個日記``
[2005年3月6日]
系第一次打日記果時KEITA同AYAYA傳得好勁,,我果時都好SAD`
[2005年4月27日]
IN I.S堂YUMI推左我一下,成個人仈左地下,超瘀皮`
[2005年7月8日]
同我NEW日記一樣,又系同一日,是天意MA?!
好掛住MISS TSE & MISS LI`
[2005年10月21日]
迷戀左佢,SCHOOL PICNIC`
[2005年11月10日]
AR SIR狂幫我改花名,又比佢嚇襯`
[2005年11月17日]
我好大聲鬧AR SIR仆街,,AR SIR比我嚇襯`
[2005年12月3日]
見到牙嫲佢地>V<`
[2005年12月21日]
同佢一齊過CHRISTMAS`
[2006年1月6日]
集體一齊哭`
[2006年3月9日]
同YUMI的紙飛機`
[2006年3月22日]
我開始妒忌她`
[2006年3月28日]
比FD屈`
[2006年4月1日]
他們太不了解我了`
[2006年4月20日]
知道MISS WAN離開既消息`
[2006年5月7日]
給她`
[2006年5月11日]
相隔年幾,第一次見佢`
[2006年5月16日]
TIME  HEALS  ALL  WOUNDS`
[2006年5月24日]
一世人最重要的事,明知冇結果`
[2006年6月21日]
WING迷失`
[2006年6月29日]
去OCEAN PARK


 2006 年 7 月 6 日  星期四   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 友共情``
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

今日真系好正也"
BECO有班際籃球比賽SEE MA``好興奮尼*
十八鄉神射手WO,,胡錦X都要讓開LA,,,系咪SIN?!
一開始對A班EC喇``我一直刀有同E班打氣GA...真系SO HAPI尼>V<"
D!U``死人扮野王落場,,仲有WHO牙 .. 佢系扮野王個個都知架na`吾洗多講*
佢一入或射,,即刻噓佢..真系好黑人憎 -\/- !
D班真系好勁也`同C班對得激烈牙,,好彩高佬落場,,即刻扭轉局晒*
WELL``E班對D班..明知結局,,BUT對標佢地好有信心`
HOPE佢地差距吾好甘大* KA`最終12-18`刀好勁下架LA>333<"
返到CLASS,,AR標CRY=O="好無奈 ...男人老狗有咩好CRY呀*
MAYBE佢太重視哩場比賽啦`
哈,,友共情太岩我地喇,,身心雖耗損 友共情從難扭轉!!!
我地E班好團結..我講得冇錯哩`
好期待天日牙!!!!!!!!


 2006 年 7 月 2 日  星期日   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 無聊``
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

大家上去SEE下,,超好笑的也^O^"

http://www.youtube.com/watch?v=SBQrCl7Jn78&search=w-inds
三條不扮扮w-inds.跳Long Road,,笑到趴地牙`` 超樣衰呀...XD"

http://www.youtube.com/watch?v=XTt03q80hfY
仲有哩個刀系扮w-inds.跳舞的,,分別就大好多LA` 得幾型下,,BUT刀吾夠ww跳得型``


 2006 年 7 月 1 日  星期六   晴天

   ﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍﹍
     `` 回憶從前
﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉﹉

ToDaY,,返到SCHOOL`貝到YIP SIR好想笑-V-"AR SIR個樣太CUTE NA`(嘔ING)
頂``星期一返去我要講PP牙,,超不想的也"WHY?!WHY我會甘黑仔GA`
當住F2甘多人..點講牙大佬,,甘瘀皮* WHO CAN HELP ME?
BUT我死刀吾講的 ... 頂多講3個字""大家好""比面你LA已經`
返去半粒鐘就吾好叫ME返LA`甘鬼HOT*
返HOME ING,,突然諗返起細過果時,,BUY左隻雞仔返HOME,,
牙婆要我扔左佢,,話佢成日叫,,好嘈WO` T..T*不是MA!! NO`
最終都扔左佢,,好可憐``我也不想的也``
真系好白痴,,突然諗返起 .. 仲記得好清楚...!!
好憎KAI SIR提嘜鬼野,成日都提住``I HATE*
我知從那天開始..我甚麼都討你厭 ,, I KNOW`

比雪櫃的:
面對不一定最可怕`
逃避不一定躲得過`
第一次知哩句說話系系某人ICQ的INFO`都好耐了*