SoMeTiMe , Has MiSs U* i HavE tHe haPpiNess , AlSo hAs The SaDnEss`` I KwON , i StIlL vErY MuCh LoVe U* THx yOu vEry mUcH`.. U GivE mE sEcTiOn oF hApI ReCoLlEcTiOns!!
{愛aYaMi}* - - - - - - - - - - - - -- - - - LivE : H.K 醉 愛 : w-indS. Birthday: 12.06 Icq: 255006708 MSN: LoVeNicolE168
日誌* •SuPEr LoVe E班!! •回憶從前 •友共情`` •無聊`` •回憶從前
我的連結*
•BILL* •BO* •FUNG* •SAHN* •VICKY* •WING* •WING穎* •YIPa* •YUMI* •天仔* •雪櫃*
禾滴醉艾``橘慶太=]*
«‹ June 2011 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
明天是我們的最後一課...
I MISS 2E EVERYONE``
刊登時間︰2006-07-11 07:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
轉左日記啦,,,不過都會打間中,,BECO尼個日記記載左好多野&哩個系我第一個日記`` [2005年3月6日] 系第一次打日記果時KEITA同AYAYA傳得好勁,,我果時都好SAD` [2005年4月27日] IN I.S堂YUMI推左我一下,成個人仈左地下,超瘀皮` [2005年7月8日] 同我NEW日記一樣,又系同一日,是天意MA?! 好掛住MISS TSE & MISS LI` [2005年10月21日] 迷戀左佢,SCHOOL PICNIC` [2005年11月10日] AR SIR狂幫我改花名,又比佢嚇襯` [2005年11月17日] 我好大聲鬧AR SIR仆街,,AR SIR比我嚇襯` [2005年12月3日] 見到牙嫲佢地>V<` [2005年12月21日] 同佢一齊過CHRISTMAS` [2006年1月6日] 集體一齊哭` [2006年3月9日] 同YUMI的紙飛機` [2006年3月22日] 我開始妒忌她` [2006年3月28日] 比FD屈` [2006年4月1日] 他們太不了解我了` [2006年4月20日] 知道MISS WAN離開既消息` [2006年5月7日] 給她` [2006年5月11日] 相隔年幾,第一次見佢` [2006年5月16日] TIME HEALS ALL WOUNDS` [2006年5月24日] 一世人最重要的事,明知冇結果` [2006年6月21日] WING迷失` [2006年6月29日] 去OCEAN PARK
刊登時間︰2006-07-08 09:43 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日真系好正也" BECO有班際籃球比賽SEE MA``好興奮尼* 十八鄉神射手WO,,胡錦X都要讓開LA,,,系咪SIN?! 一開始對A班EC喇``我一直刀有同E班打氣GA...真系SO HAPI尼>V<" D!U``死人扮野王落場,,仲有WHO牙 .. 佢系扮野王個個都知架na`吾洗多講* 佢一入或射,,即刻噓佢..真系好黑人憎 -\/- ! D班真系好勁也`同C班對得激烈牙,,好彩高佬落場,,即刻扭轉局晒* WELL``E班對D班..明知結局,,BUT對標佢地好有信心` HOPE佢地差距吾好甘大* KA`最終12-18`刀好勁下架LA>333<" 返到CLASS,,AR標CRY=O="好無奈 ...男人老狗有咩好CRY呀* MAYBE佢太重視哩場比賽啦` 哈,,友共情太岩我地喇,,身心雖耗損 友共情從難扭轉!!! 我地E班好團結..我講得冇錯哩` 好期待天日牙!!!!!!!!
刊登時間︰2006-07-06 09:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
大家上去SEE下,,超好笑的也^O^"
http://www.youtube.com/watch?v=SBQrCl7Jn78&search=w-inds 三條不扮扮w-inds.跳Long Road,,笑到趴地牙`` 超樣衰呀...XD"
http://www.youtube.com/watch?v=XTt03q80hfY 仲有哩個刀系扮w-inds.跳舞的,,分別就大好多LA` 得幾型下,,BUT刀吾夠ww跳得型``
刊登時間︰2006-07-02 06:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
ToDaY,,返到SCHOOL`貝到YIP SIR好想笑-V-"AR SIR個樣太CUTE NA`(嘔ING) 頂``星期一返去我要講PP牙,,超不想的也"WHY?!WHY我會甘黑仔GA` 當住F2甘多人..點講牙大佬,,甘瘀皮* WHO CAN HELP ME? BUT我死刀吾講的 ... 頂多講3個字""大家好""比面你LA已經` 返去半粒鐘就吾好叫ME返LA`甘鬼HOT* 返HOME ING,,突然諗返起細過果時,,BUY左隻雞仔返HOME,, 牙婆要我扔左佢,,話佢成日叫,,好嘈WO` T..T*不是MA!! NO` 最終都扔左佢,,好可憐``我也不想的也`` 真系好白痴,,突然諗返起 .. 仲記得好清楚...!! 好憎KAI SIR提嘜鬼野,成日都提住``I HATE* 我知從那天開始..我甚麼都討你厭 ,, I KNOW`
比雪櫃的: 面對不一定最可怕` 逃避不一定躲得過` 第一次知哩句說話系系某人ICQ的INFO`都好耐了*
刊登時間︰2006-07-01 10:45 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]