10.13.Fri...雙13的黑色星期5
比尋晚、大前日精神好多了,沒有在任何課堂上睡著 ^ ____ ^
數學堂的事端,沒事了```知道事的人,可放心了!!
TWINNIE 對唔住牙∼
愉快的普通話堂,上左1陣,落左圖書館借書看牙。。。
奸奸的借了「大長今」,唔洗看就可以寫報告呢!!!
小息,最後衝刺,112室,最後練舞。
大家做得好好,出過既汗水沒有白費呢!!
英文堂,選TALENT SHOW出賽名單。
第1組,老實說,不明白囉 - _ -'''
我組出啦!!!!! 5分鐘後,超緊張呢!!! 幸好沒有大的過失。。。
第3組,PONGPONG組,唱鐵達尼主題曲牙,好浪漫牙!!!
尾組,CA的組牙,有創意呢!!
男仔們全在3樓的唱,其餘在台上唱呢!! FRANKIE的唱腔笑死了,好放牙!!
LS 堂,小測,哈哈。全識做,因為。。。
對WB牙,接近入睡眠狀態。。。 - _____ - ZZZZ
LUNCH,吃飯,忘記做RJ牙!!
L.E.,「M號法庭」好好笑呢!!!!
BIO,好繁忙的1堂牙,與PONGPONG、JANICE1組,好好笑牙!! ^ WWW ^
有宣布叫我個名牙,做咩呢做咩呢?!
原來我個英文書法選左出黎,叫我寫多次。。。車,仲以為有D咩事。
放學,練舞。 5點半走人∼*
買左2盒奶同益力多,超想飲牙∼癡線了∼
回家,睡了2大小時。 正牙@@
不說了,拜拜。
P.S. 今日係牙RAIN WORLD TOUR演唱會[南韓]免費公演的大日子,
係南韓買左RAIN第4隻韓文專輯,就可以去看啦!!!
第4隻專輯出左啦,個封面同以前好唔同牙!! 不過都型呢!!
哈哈哈x10000000次
BETTY不要不開心呢,BE HAPI,DON'T SADLY!!
(今天是在QOOZA寫的最後1天,因文字上有點問題,所以有這個決定。)
(QOOZA會更新的,不要忘記它牙!!)
以後我會在XANGA寫的!!!! www.xanga.com/KoreaVenus
|