10.06.FRI...重寫中秋節
中秋節快樂牙!!!尋晚寫著篇好掃興的文章,對不起牙!!
等我講番成日做著D咩啦!!!!
返學,成日都無心機,因為好期待尋晚牙。。。
放學之後,要辯論MEETING
{{大時大節走黎MEETING,溫SIR真係搞笑囉!!
之後,返屋企,立刻找周公。
睡了2大小時,感覺真不錯。
把相機充足了電,誓要影相影相 !!!!!!!
爸爸又遲了回來與我們吃晚飯,
累得我在所有小姐前又遲到多1次。。。對唔住牙!!! > ___ <""
把頭髮電[暖]了,各位小姐們,我的頭髮好看嗎?^ ____ ^
拉大隊往富寧去。。。影了很多相牙!!!!
過了坑口村,有很多人呢。。
玩了3大小小時的蠟燭,好多蠟光,好靚牙!!
影左好多相牙,遲DPOST上黎啦。。
玩左陣遊戲,同ANNIE搭地鐵番屋企LU。。。
出夜街,我鐘意牙。。。哈哈哈。。。拜拜
|