10.04.Wed... 表妹,吉祥!!
好精神的1天呢,但昨晚放棄了森小。。。我要聽番牙!! {{ 其實我是有辦法的!! ^ ______ ^
BELLA的表妹,STELLA,當我班的交流生,上3天課呢!!
很想好像她的英文1樣,在英文堂,連C.C.C也有點怕,她實在太TALK得啦!!{{發夢ING
CHEM,DR TANG走了,2個月後才回來。{{好想她呢
MS YAU代課,也很好呢!! ^ _____ ^
小息,與FRANKIE癡 ERIKA「車立」搭,^ ____ ^ !! 無行過呢!!
很多人坐在1齊呢,好像保護著表妹。。。
PHY,DR SUEN有番 {{點解會咁嫁?! 幸好地明佢講咩。。。
MUSIC,悶X100000000次。
LUNCH,COVERGROUND,1PLUTO聚舊。
好開心呢,好似成班番曬黎咁!!!!! HAPI~~~~~~~~
MS LIN好似細路仔咁嫁,好鐘意佢。。。YEAH YEAH!!
MATH,MR LEUNG,都係咁啦。。。無野好講。。。
CHI,成堂講作文。{{STELLA就好啦,唔洗上。
我得57﹒5炸,:::::::>___<::::::::
講錯字,笑死左。。。
SAM從此多左個花名,「薯榮」!!!!!
佢將「殊」寫左「薯」牙!!! {{原來佢真係咁鐘意「薯頭」呢!!! 笑X100000次
放學。
番左屋企,好眼訓呢!!!!
還要做功課,不說了,拜拜"""
|