09.27.Wed...獨自在家中打的日記
不合格了,不合格!! 英文默書1定不合格了,對唔住,C.C.C!!
英文書不見,想溫也無能為力呢,英文書,你生性D啦,好無??
CHEM都有默書,今早先記得,幸好有ENG堂可以溫呢!! {{不專心的我
錯2個,被人稱贊,呵呵。
現在對CHEM、PHY很有興趣,周公也容許我上課了。
MUSIC,悶X無限次,又要計幾多RICK幾多交叉,先可以落堂。{{無聊
LUNCH,無聊的過。
JANICE的姣功真的搞笑,笑死牙!!
數學,MR LEUNG1邊話人,1邊教書,我當然是不明白呢,而周公也來陪我了!! -- ___ --ZZZ
中文,看3國演義,之前是不太有興趣的,但繼績看下去,好像幾好看呢!!
那個X謖真的很笨呢!! 呵呵
放學,紅社羽毛球比賽。
最後賽果:不說呢 {{其實是不知道呢!! (失敗)
比賽打完,我們便在打波了。
學FRANKIE說,很有1PLUTO的感覺。 {{但多SAM、AL LEE。哈哈
好好玩牙!! 整班也很好玩,除了。。。{{ 在場的,明呢!!
大概6點4就收場走人呢!!
今日也是師生排球賽呢,不過我只看到溫SIR和翻版日本人牙SIR 炸。
番左屋企,立刻沖涼呢,之後,本想做功課,不過太眼訓了。
應該睡了大概1—2小時囉,好正牙!!
爸媽又番夜了,家中只有我1個,如有空就找下我啦 {{悶X10000000
不說了,做功課,並決定開始煲劇呢,拜拜。
PS ERICA今天哭了,不要這樣牙,衰的溫SIR!!
|