又係星期1啦。。。尋晚俾爸話完,無咩心情 —唉
又唔洗上HALL唱校歌 {利於我這個不做功課的學生,哈哈!!
CIT,又係悶到爆,但教左點計身份證個幾個數,又好似幾得意!!
中史,MR LAU無番 {{好YEAH!!
MS WATT代堂,落左去圖書館做讀書報告 {{我寧願上中史。。。
MS WATT E排勁SELL佢D卡GAME,其實又好似幾好玩咁。。無機會玩的我。。。
數學,MR LEUNG 勁火爆 {{思覺失調?!
個個都話下,話得最勁竟然是琪琪囉!!
派左小測,雖然比以前進步了,MR LEUNG都寫左個「GOOD!」字,但係有進步的空間呢。
我要努力!!!!!
英文,無上堂,傾緊ENG TALENT SHOW。選擇做DRAMA,希望真係可以做到1齣幾好既戲出黎啦!!
聽日又傾過—唔洗上堂,好牙!! {{我不見我的英文書牙!! ::::::>_______<::::::
LUNCH,擔心著英文書的問題,也無聊的過去。
中文,討論課。
CA的那組討論,我負責計PONGPONG分,PONGPONG幾好嫁,不過D國語就.......
俾左佢72分{{不過,MS WONG話要扣佢分,逼於無奈的扣了3分...
L.S.,真係愈來愈憎長頸鹿牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!
到我地要做PROJECT了,國家是INDIA。。。我又唔係個度D人,鬼知點做牙 {{癡癡地嫁
放學,紅社開會。
原來係SHORT-MEETING,傾番聽日籃球比賽個D野。希望聽日唔會亂啦!!
歡迎其他社的也來看比賽牙!!
今天原來是師生賽,1直在慢動作,希望可以等到開波。。。
最後,也是走了。 {{YOYO,你要告訴我賽果牙!!
KATY的頭痛得很,希望她沒事吧!!
回家,開機。
多謝FRANKIE SD番D歌俾我牙,唔係會悶死我的。
沒有原因的好眼訓,明明拿了功課,也睡著了{{懶訓 的我
出街,食飯。
好了,要做功課了,也要早訓了,不能再讓PAKUN叫我「國寶」了 >﹏﹏﹏<
拜拜"""""
|