10.06.Sat...出街呢
下午出左街,約左ERIKA.KATY.BETTY.LONDIE.BELLA 加詩詩[KATY表妹]、STELLA[知邊個啦!
去左美食廣場食野。。。
食左3文魚手卷、芒撈蘆薈爽、螺肉—好好味牙! ^ ___ ^
成班係美食廣場玩左1陣,上左ERIKA屋企。
看左1陣「6樓後座」,最好笑都係森美呢!!
之後,落左去地下,諗著練舞,玩左1陣。
等埋BELLA、STELLA黎,玩左1陣,大概4點走左!!
之後,同爸媽去探婆婆,婆婆精神好左,好開心牙!!
同爸媽去左金鐘行街,去左MC-CAFE飲野牙。
推介推介:冰雪芒果 好X 100000000次飲牙!!!{{回味中
行左陣街,買左D野,就回程LU!!
入到寶琳,因為太飽,所以無食晚飯。
回家,9點半,女王的教室—天使墮落。
實在太X無限次 好看啦!!!!!!!!!!!!
好想擁有1個真矢既老師牙。
有點眼訓,聽日有好消息講牙,拜拜!!!
P.S. 今天行左2間CD店,見到RAIN隻新碟同日本版既雜錦牙,
有曬我鐘意個D歌牙!!!
我要擁有曬你地!!!
發夢中`````` 晚安。
|