10.02.MON...回來呢!!
我回來啦,我回來啦。。。終於回來呢!!!
在大陸渡假3天,舒服勁了!!!
最開心當然係買碟啦。。。RAIN隻新碟{{唉。。。牙RAIN}}、小孩不笨2{{ANNIE終於等到啦}}
仲有「女王的教室」DVD BOXSET。。。
女王大結局了,感動喊了出來。
決定買下 可惡""沒有「墮落天使」、「惡魔降落」最好看的2集沒有。。搞錯!!
熱烈推介——「ETERAL RAIN」牙RAIN隻新碟!!
好好好X無限次 聽牙!!
本想將歌在這裡作背景音樂,但MB數太大呢。可惜可惜—
總之E 3日好好X10000 開心啦。
但係番落黎成10點幾,有D辛苦。
仲有功課做牙,但係真係無心機做囉。
聽日第1堂係長頸鹿,要小測牙!! 可惡可惡"" > ___________________________ <
做咩無人留CM嫁?! 嗚嗚。。。
仍然患上「錯過RAIN後悔症」 ,救命牙!!!
我想我要見到1次RAIN的真人,先可以康複了!!
救命牙 X 無限次 。。。 > O <
|