10.05.Thur...迎月的星期4
8月14啦,仲有1日就中秋節啦,
係E度同大家講聲「中秋節快樂」啦!!
諗到去邊度玩未牙??雖然我諗到,但仍在擔心中。
我怕明天不好玩,怕沒有人,怕沒有遊戲玩牙 >.<""""點算牙?!
係度宣傳下先。。。我地會係8點半左右,係富寧花園個度玩嫁!!!
得閒就同埋35知已黎啦。。。無任歡迎!!
。。。。。回今天的日記。。。。。。
MATHS,MR LEUNG又俾功課我地啦,
總共有3份功課要係聽日交牙。。。
唔知點解講講下,變左下星期1先交。。。玩完先算呢!!
HE,FASION PROJECT,跟組分班{憎死}。
同ANNIE、BELLA、STELLA{表妹牙!}、KATY1組牙,跟MR CHAU牙。
{我要跟MS LOK牙!!}
係307上牙。好眼訓呢 - _____ - ZZZZ
VA,又畫公仔啦,不過今次畫衫褲鞋襪牙,都OK既。。。
牙表妹ARTS好勁,哎呀,愈來愈覺得佢好叻啦...{慚愧中}
中文,牙表妹又可以畫公仔啦。
我地就成堂都講牙康熙皇帝...雖然唔眼訓,但係覺得好怪牙D感覺。
PONGPONG講野真係笑死我地成班啦[包括MS WONG}。。。
猜:非洲黑柴VS蔣薯榮 是誰對誰呢?? {ANS在最後公佈}
總之笑死啦 ^ ___________ ^
但係ANNIE上完VA堂就走左啦。。。有點失落呢
食完LUNCH,3N班。
成班用D HAND CREAM黎玩,
##FELIX條褲PETPET位置仲有D印牙,搞到好似流...咁牙{出唔到街嫁個個字!!}##
ERICA佢地話係LE堂,同牙表妹開個PARTY呢 [好牙,不願意上LE牙!!
ENG,以為傾TALENT SHOW,點知聽日先係。
聽日要去HALL牙,但1D野都未搞過牙。。。點算呢?!
放學,KATY,LONDIE,BETTY上左我屋企。
KATY終於如佢所願看到「女王的教室」呢,LONDIE就做鐘,係咁報時。
BETTY用我部機同係屋企既妹妹玩GAME {好無聊呢!! ^ ____ ^
4點半就走左LU。終於可以聽下午版「架勢堂」啦,開心。
幫日記又改版啦,點牙,俾D意見牙。
{我個人好鐘意牙,因為全為RAIN而設的!!!
下邊係RAIN首新歌既MV,得閒就聽、看下啦!!{記住開喇叭牙!!
好啦,我要整我的冰皮月餅呢,拜拜""
公佈答案!!
非洲黑柴---- JOEY {膚色}
蔣薯榮-------SAM {昨天日記說了!!
10點52分更新。。。
阿霏整餅終於大功告成啦!!
E+ D冰皮月餅係雪櫃訓緊覺,可能遲D OR聽日正日就可以食啦!!
我影左相牙,遲D POST出黎啦!!
{諗緊好無整多次俾你地食牙??你地話好嗎?? ^ ______ ^
|