10.08.Sun...好開心牙``
11點半,逼自己起床。
因為我的靚靚鋼琴MS又黎啦,好開心牙!!
上個星期,佢去左泰國渡假8日,無同我上堂牙。
今堂俾左好多相我看牙,泰國既酒店真係好靚牙。
我去旅行既心願又出番黎啦,但最想去的始終是韓國呢!!哈哈
{{我想我長大後,也會到韓國定居。好好好牙!!
落堂之後,會合番爸媽,4人1齊飲茶牙。。哈哈
講左好多話題牙,好似城市論壇。
回家,全家看電影。
看「鬼來電FINAL」,今集係最好看、最刺激嫁,誠意推介牙。
夜晚,出左去食飯啦。
但係8點半趕住回家,因為。。。。。。。。。。。
我終於有屋企電話啦。。。號碼幾好記嫁!! 要知就找我啦!!
好啦,不說,有功課做,又有女王看牙,拜拜。
|