Le檸M檬O茶nの日記
只愛你一個~
LEMONTEA1993
暱稱: =0=檸檬茶=w=
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
學界足球~
又係練跆拳~
好耐無打啦~
呵呵呵...
剪左頭...
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 12
今日人氣: 17
累積人氣: 2202
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 19 日  星期二   晴天


無練波0..0 分類: 未分類

今日我差d遲到>...番到去啱啱好打鐘^^"

之後交功課-0-其中有一樣係科學測驗卷,唔知做咩...都陳係度發皮四0..0∼

可能係因為太多人無交到掛...好在我有得交,如果唔係要抄500之份卷-0-

之後原來甘sir無番∼所以得老陳睇住我地∼

之後就上第一堂∼電腦:好鬼死眼訓,訓左一陣∼訓完就跟番老師做野∼

        英文:一開頭係度唔知講咩...講到la屎兩個字先同我地默書-0-

      math:係度同我地溫習∼比左一張野我地做....

        中史:悶到爆晒燈=0=但係想訓右訓唔到wo...唉

        中文:甘sir無番,要影班相,之後叫左個呀sir比張剪報我地做∼

放學無驚無險右到四點-0-但係之後要去補測+prefect team影相....整到5點先有得走∼

原本要去練足球的...但係耐無打籃球,一打就打上引-0-所以無去到∼

之後等埋呀琛練完籃球之後就番屋企lu∼∼∼∼

唔打la∼88

------------------------------------------------

e家好努力咁儲緊錢...荷包無晒水-0-



2006 年 12 月 18 日  星期一   晴天


做死人咩-0-"" 不安 分類: 未分類

琴日唔得閒,所以無打到-0-但係琴日係我第一次去呀琛屋企ou∼好開心^^

今日右係做prefect既大日子-0-(遲到...)

跟住右係咁,看完班就番番上去....

之後早讀∼睇左半堂書,諗左半堂野....都係學業咁囉∼但始終都唔可以認真上堂....唉

之後就係普通話:我同呀琛+琳+龍係度食糖∼琳姐比呀sir知度左-00-要佢tu左佢∼

        之後呀sir叫埋我地三個比佢睇,但係睇唔到^^勁.....

     英文:oral-0-未到我,放學繼續

     DT:右整左個野唔知咩黎的-0”XDD

     社會:大測-0-唔係好識...合格掛....

     科學:狂玩-0-好耐無試過咁開心^^

放學去左地理室oral-0-係庋係咁抄功課....因為陳sir要我交晒聽日d功課比佢

抄都抄到我死死下,你就知我有幾多功課啦-0".....

之後放學黎屋企...晚飯食椰林閣^^正爆~

玩完就番屋企lu

唔打啦..88

     



2006 年 12 月 16 日  星期六   晴天


黑色星期六.... 分類: 未分類

今日訓到好晏先起身~起身沖左個涼-0-因為好凍

之後就同呀琛傾去邊玩,但係真係無咩好玩-0-因為去多人都唔得閒...

之後佢話踢波or打波∼我就話踢波,之後係屋企食完先出∼

食完之後佢踏單車過左黎我度先一齊去踢波,我地去左良賢踢波,因為笙哥話佢係良賢打聽波∼

但係我地去到佢唔係度,呀琛就打比佢∼佢話佢買緊野飲...一陣番黎∼

我地踢左好耐...但係佢都未黎∼之後呀琛右打比佢,佢話佢唔黎wo...要番大澳-0-

之後我地就係度係咁踢......踢踢下比人地踢左佢波出去∼踢住我同呀琛去執波-0-

執完番黎果時我同佢都比個欄勾到-0-我同佢都損左...-0-

踢完之後我地就去左波羅仔食野^^食完右去左逸生差波有個食蕉係度煩住晒,唉........

傾左一陣就去左寶田∼去到見到荃哥果d,我地就係度踢波

踢踢下荃哥踏我架單車-0-比佢整壞左d唔知咩....

之後係度玩馬"嬲"搶球-0-玩左一陣就番屋企lu...

番去果時要拎起架車...拎到我死下死下-0-

番到去係度整車∼呀爸想小我不過無小到....

無野打lu∼88

---------------------------------------------

真係黑到我呀...