今日11:30先起身-0-
之後原本同靚妹wing睇戲的><”但係右無人得閒陪佢∼
so佢話唔去lu...之後有個人右話得閒∼靚妹wing就打比我話去睇戲...
但係呀琛右話去左打波-0-so我就話唔去lu...
之後呀琛右打比我右話睇...但都過左時lu=3=唉...一句講晒∼
”天意弄人”
之後我就出左去∼去左呀笙屋企打機...打打下佢地話肚餓∼所以去左食M記∼
食完去左八國會呀琳姐同君姐∼打左一陣籃球...之後琳姐叫左個CO怡落黎-0-
呀笙就走左.....
之後佢地都走埋...得番我同呀琛∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
我地就去左五人場near果個籃球場打∼打到夜晚就去買飯食-0-
買買下諗無拎手提><”用100%的速度兄跑番去良景個籃球場=3=
好在無比人拎到姐∼如果唔係就大單lu.....
跟住係個球場等呀琛黎∼佢黎到就一起食飯^^
食完之後再打過∼打到10點幾就番屋企lu
佢搭輕鐵果時send左個sms黎話架輕鐵好暖wo-3-
明知我搭單車凍嫁啦/.\仲要send埋d野既野黎
唉....聽日右要番教會lu
要同呀wing講句sorry先><”成日話同你出黎右出唔到
下次先請你食M記啦∼
唔打LU∼88
|