Le檸M檬O茶nの日記
只愛你一個~
LEMONTEA1993
暱稱: =0=檸檬茶=w=
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
學界足球~
又係練跆拳~
好耐無打啦~
呵呵呵...
剪左頭...
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 12
今日人氣: 21
累積人氣: 2206
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天


2006-12-03 滿足 分類: 未分類

今日未訓,會個呀sir就打比我叫我番教會...跟住我話好呀∼

e家起身,跟住訓過^^”右放左佢飛機tim-0-

就住去左同呀爸呀媽同二哥飲茶∼∼∼∼∼∼

飲左一陣呀琛打比我,問我係邊∼我話去飲茶

佢就叫我飲完之後打比佢,之後右send sms比我問我飲完未∼飲完打比佢

之後坐二哥架電單車去市中心M記搵呀琛同佢呀哥-00-

之後佢呀哥走左∼我就同呀琛去睇game.睇睇下見到余昌明果個西瓜...

睇完之後去左cut頭髮-0-cut左個柒頭><”

之後我同呀琛番屋企換3

換完之後去左食KFC.之後就去左打籃球∼∼∼∼∼

打左一陣呀琛叫左呀笙落黎打

打打下呀琛話買雪條食-0-

之後一人兩支仔雪條....食完之後佢地仲唔救...右買左一人兩支xdd”

食完之後我就番屋企做功課了><”

死lu....e家11點8lu...聽日仲要學界tim...

希望快d做完,快d可以訓覺啦><

唔打啦∼88



2006 年 12 月 2 日  星期六   晴天


打藍籃球 愉快 分類: 未分類

今日11:30先起身-0-

之後原本同靚妹wing睇戲的><”但係右無人得閒陪佢∼

so佢話唔去lu...之後有個人右話得閒∼靚妹wing就打比我話去睇戲...

但係呀琛右話去左打波-0-so我就話唔去lu...

之後呀琛右打比我右話睇...但都過左時lu=3=唉...一句講晒∼

”天意弄人”

之後我就出左去∼去左呀笙屋企打機...打打下佢地話肚餓∼所以去左食M記∼

食完去左八國會呀琳姐同君姐∼打左一陣籃球...之後琳姐叫左個CO怡落黎-0-

呀笙就走左.....

之後佢地都走埋...得番我同呀琛∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

我地就去左五人場near果個籃球場打∼打到夜晚就去買飯食-0-

買買下諗無拎手提><”用100%的速度兄跑番去良景個籃球場=3=

好在無比人拎到姐∼如果唔係就大單lu.....

跟住係個球場等呀琛黎∼佢黎到就一起食飯^^

食完之後再打過∼打到10點幾就番屋企lu

佢搭輕鐵果時send左個sms黎話架輕鐵好暖wo-3-

明知我搭單車凍嫁啦/.\仲要send埋d野既野黎

唉....聽日右要番教會lu

要同呀wing講句sorry先><”成日話同你出黎右出唔到

下次先請你食M記啦∼

唔打LU∼88

 



2006 年 12 月 1 日  星期五   晴天


社際羽毛球v.v 驚訝 分類: 未分類

今日出門口果時無攞到車匙-0-去到寶田先知...

之後100%速度番番屋企~唉....番到學校都係遲左兩分鐘...

跟住king fai就叫左遲到果d人去訓導室....好在佢無罰到我^^

佢話因為我只係第二次遲到∼所以放過我^^

之後就上左去上堂∼

第一堂=中文:係到做果本唔知咩咩咩咩=3=

  math:成堂都係做得果兩條數∼唉...仲要唔係好明

    英文:唔記得左要默書-0-所以用左背書速成法=v=+睇左面果個同學

 lunch:打籃球比人打爆江T^T

    視藝:Graffiti上色上得超樣衰=3=

    社會:成堂訓覺....

放學∼右要練羽毛球右要練足球-0-但係羽毛球變左打班際.SO無練足球∼

羽毛球打到冠軍戰輸左∼得亞軍><”””””

係咁多LU

唔打啦∼88