Le檸M檬O茶nの日記
只愛你一個~
LEMONTEA1993
暱稱: =0=檸檬茶=w=
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
學界足球~
又係練跆拳~
好耐無打啦~
呵呵呵...
剪左頭...
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 12
今日人氣: 22
累積人氣: 2207
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 12 日  星期二   晴天


last day... 呆滯 分類: 未分類

今日右放假...but聽日右要番學lu...好驚唔知醒>3<”

今日無野做,無同呀琛出黎玩∼因為有好多功課未做同埋晏晝4點要練波...17號右要踢比賽lu=3=

15號右要練波右要番小學...唔知做邊樣好-0-我好想番小學呀..但係17號比賽一定要去練波∼

所以e家唔知點算好∼help.......................

今日練波右傷晒-0-例牌嫁啦...練果時果d人都唔知點做防守既...

次次都比呀葉單刀直入=3=整到我比佢射十球擋出果五球島...唉....

一比人入我就媽叉果班咁既友仔-0-好耐無試過踢波都咁火,因為我踢波好小媽叉人...

練完就番屋企繼續做功課∼今日無野好打-0-

唔打啦∼88

-----------------------------------------------

番小學定練波??真係唔知點間...



2006 年 12 月 11 日  星期一   晴天


右放假... 開心 分類: 未分類

今日係教師退修日so放假

今日一起身就打機,打左一陣就開電腦....

之後呀琛右add我問我今日有無野做,我話無,跟住佢話出黎踢波我就話好..

之後我地係屋企自己既屋企食完野先出黎...

之後呀琛send首”賤人”比我-0-但係因為太慢,so我自己dl,之後我叫左佢踏單車黎左我屋企先再出去∼

黎左之後就拎波出去踢...果時先兩點幾,我地就去左青田踢,仲叫埋呀笙黎踢∼

踢踢下C班有三個傻仔黎左∼係度串我地-0-

串串下右走左去wo∼唉....跟住我地就繼續踢∼

踢到四點幾唔知做咩去左TTC出面-0-

之後見到差人叔叔係前面行緊過黎..我地就用100%既速度走-0-

之後右番左去踢..踢踢下開始有人...之後藍哥右黎左-0-我地就一路係側邊踢一路睇人踢-0-

D人都唔識踢波既....成班中學既小朋友係度亂踢...見到我都想出去教佢地踢...雖然我唔勁..

但係佢地真係超屎....

踢踢下藍哥話去踏單車...呀笙無車,so佢番左屋企....

踢左1round之後藍哥要出街...得番我同呀琛∼

之後我地右搵呀笙打波,去左泰生,打打下有個細佬見我地幾好人就係度串我地-0-

有眼不識泰山...之後呀琛想動佢..我就叫佢唔好-0-之後呀琛就算數..

打左一陣呀琛要走∼呀琛就要番屋企....我同呀笙都番埋屋企∼

番左之後係度食紅豆沙..正呀∼食完之後就係度打機

打到九點幾呀爸先打比我出去食飯...食完番屋企等呀媽番∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

呀媽右拎左d紫米露番黎-0-嘩...想食肥我咩=3=

食完就打日記lu

係咁多∼88

--------------------------------------------------

就番變肥仔啦..................

 



2006 年 12 月 10 日  星期日   晴天


打藍球... 分類: 未分類

今日一起身就開機玩,玩玩下呀琛add我問我幾時出黎打波-0-

我話兩點到...之後我要沖涼=3=因為個身好凍,呀琛右要唔知做咩..所以整整下整到3點幾先出到黎

之後同呀琛呀笙去左寶怡M記食野...食食下琳姐同君姐黎到-0-佢地係咁吹我地食快D...

食完就去左方王打波,打打下有一大群小朋友黎左踢足球-0-之後唔係同佢地踢下囉=3=

我右係左彼我既本行-0-你知嫁啦...比人射果個^^"佢地完全無當過我係人-0-有波就射埋黎

有個仲係咁tick起個波wo埋黎...叫佢唔好咁佢就係都要咁...之後我一野踢落佢個波度..呀佢執波-0-

踢踢下呀笙打番籃球,我就叫佢地唔好踢,我地就打籃球∼打打下匡知會主席黎左=0=

呀琛就係度同佢玩野,玩玩下呀琛一野張個波飛落佢細佬度,我O左..

之後主席係度發老脾...想打交∼呀琛右係衰左d既...

之後繼續佢有佢打,我地有我地打∼打左一陣就去買野飲,買完野飲去買野食+買野飲-0-

之後去左唔知邊度食∼食完呀笙啱啱好要番屋企食飯...佢無食野嫁啱啱

跟住佢就番屋企,我同呀琛就去左泰生打...打打下去左遼人鬥波..勁炒佢地

之後藍哥番左...呀笙右落左黎∼我同藍哥係度鬥串-0-結果不分高下....

打完之後就番屋企lu∼