今日係教師退修日so放假
今日一起身就打機,打左一陣就開電腦....
之後呀琛右add我問我今日有無野做,我話無,跟住佢話出黎踢波我就話好..
之後我地係屋企自己既屋企食完野先出黎...
之後呀琛send首”賤人”比我-0-但係因為太慢,so我自己dl,之後我叫左佢踏單車黎左我屋企先再出去∼
黎左之後就拎波出去踢...果時先兩點幾,我地就去左青田踢,仲叫埋呀笙黎踢∼
踢踢下C班有三個傻仔黎左∼係度串我地-0-
串串下右走左去wo∼唉....跟住我地就繼續踢∼
踢到四點幾唔知做咩去左TTC出面-0-
之後見到差人叔叔係前面行緊過黎..我地就用100%既速度走-0-
之後右番左去踢..踢踢下開始有人...之後藍哥右黎左-0-我地就一路係側邊踢一路睇人踢-0-
D人都唔識踢波既....成班中學既小朋友係度亂踢...見到我都想出去教佢地踢...雖然我唔勁..
但係佢地真係超屎....
踢踢下藍哥話去踏單車...呀笙無車,so佢番左屋企....
踢左1round之後藍哥要出街...得番我同呀琛∼
之後我地右搵呀笙打波,去左泰生,打打下有個細佬見我地幾好人就係度串我地-0-
有眼不識泰山...之後呀琛想動佢..我就叫佢唔好-0-之後呀琛就算數..
打左一陣呀琛要走∼呀琛就要番屋企....我同呀笙都番埋屋企∼
番左之後係度食紅豆沙..正呀∼食完之後就係度打機
打到九點幾呀爸先打比我出去食飯...食完番屋企等呀媽番∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
呀媽右拎左d紫米露番黎-0-嘩...想食肥我咩=3=
食完就打日記lu
係咁多∼88
--------------------------------------------------
就番變肥仔啦..................
|