哈佬~好耐無打過日記lu~sor^^"
今日係31號...大家都知咩野日子嫁啦^^
可惜我無得出街...因為陳sir要我提早交功課...所以要留係屋企做-0-
今日一起身呀媽就問我去唔去飲茶~之後我就話唔去..因為要同呀琛一齊做功課...唉-
之後呀琛就打比我話一陣出黎食野~跟住我就話好....
之後2點幾就出左黎良景m記食野-0-叫埋琳姐同埋呀嫂~
一路食一路傾功課d野~食完就去左良賢果個公園度坐...等琳姐拎d功課落黎-0-
點知佢拎得科學同埋中作落黎...佢話中文綜合果本野比左死臭顯...
本來我都唔想咁叫佢既...不過打比佢果時佢係度玩野所以唔係咁叫佢囉...
之後係咁打比個死臭顯....算..佢係度玩野呀嗎??我早上兩三點果時就打比佢屋企玩野...呵呵~
之後我地就走lu...我就同呀琛就去左波羅仔買野飲...買完就走人-0-
之後番屋企食飯..食完右打比呀琛..之後右去左佢屋企..e家就係佢屋企打緊日記-0-
之後既事仲未發生-0-如果有咩特別我會聽日打番既..
係咁啦~88~
---------------------------------------------------------------------------------------------------- |