今日係學界羽毛球既初賽= =所以一早9點就起左身lu~
之後9點半去到良田.....一入到去就見到好多人打緊,之後我地就做熱身
之後10:10到就開始比賽....第一間係對屯天,我打第一雙打同第二單打,兩場都幾易贏^^"
之後第二間係對田家炳,又係同你次既陣容一樣,不過結果就好唔同....因此我地打四場輸三=0=""
不過呢d係意料之內既事^^"唔駛食egg以經算好好嫁啦~
之後最後一間就係對仁濟二中,打三場贏三場=0=""""次名入"濤太"賽,走果時羅sir話請食m記^^
之後走果時係門口見到老婆仔同婉wo....之後同佢地行左一陣就去左m記lu
食完就去左打波,打左一陣呀琛黎左,打打下就唔想打,之後就同笙一陣踏單車.....踏左一陣就唔踏lu
之後就去左笙屋企諗住打機,點知有人,之後呀笙係後樓梯傾電話,傾到差唔多就唔知做咩去左跑樓梯=0="""
之後係24跑落去....跑跑下呀笙擔lip,我同呀琛就繼續跑=0=不過原來買落樓都唔係好辛苦姐
不過如果跑上去就一定會死=0="""之後就係泰生果個公園度坐,坐左一陣就番屋企lu.....
今日唔打啦,係咁多88
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
巧攰呀............................
|