Le檸M檬O茶nの日記
只愛你一個~
LEMONTEA1993
暱稱: =0=檸檬茶=w=
性別: 男
國家: 香港
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
學界足球~
又係練跆拳~
好耐無打啦~
呵呵呵...
剪左頭...
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 12
今日人氣: 8
累積人氣: 2193
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 10 日  星期六   晴天


學界羽毛球... 分類: 未分類

今日係學界羽毛球既初賽= =所以一早9點就起左身lu~

之後9點半去到良田.....一入到去就見到好多人打緊,之後我地就做熱身

之後10:10到就開始比賽....第一間係對屯天,我打第一雙打同第二單打,兩場都幾易贏^^"

之後第二間係對田家炳,又係同你次既陣容一樣,不過結果就好唔同....因此我地打四場輸三=0=""

不過呢d係意料之內既事^^"唔駛食egg以經算好好嫁啦~

之後最後一間就係對仁濟二中,打三場贏三場=0=""""次名入"濤太"賽,走果時羅sir話請食m記^^

之後走果時係門口見到老婆仔同婉wo....之後同佢地行左一陣就去左m記lu

食完就去左打波,打左一陣呀琛黎左,打打下就唔想打,之後就同笙一陣踏單車.....踏左一陣就唔踏lu

之後就去左笙屋企諗住打機,點知有人,之後呀笙係後樓梯傾電話,傾到差唔多就唔知做咩去左跑樓梯=0="""

之後係24跑落去....跑跑下呀笙擔lip,我同呀琛就繼續跑=0=不過原來買落樓都唔係好辛苦姐

不過如果跑上去就一定會死=0="""之後就係泰生果個公園度坐,坐左一陣就番屋企lu.....

今日唔打啦,係咁多88

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

巧攰呀............................



2007 年 2 月 7 日  星期三   晴天


身體檢查= = 分類: 未分類

今日朝早都好似平時咁啦~無咩好講^^"

講上堂啦~第一堂中文:訓覺......

                        英文:dictation+聽歌=0=""今次係我第一次係英文堂聽歌^^

                        數學:做數......

今日就係咁無聊= ="""lunch之後我地成班1b同2b去左身體檢查=0=""好在今次唔洗查兄弟姐....

之後去到係度無無聊聊咁坐左一陣,就開始....點知第一個就係我...呵

之後我做完就係度坐...坐左好耐...真係好耐好耐~但係因為女仔所有人做晒,所以佢地可以走先= ="""

唉...之後搞到4點幾先有點走....番到學校拎埋d野就番左屋企訓覺lu.....

今日好小野打,唔好意思^^""

係咁啦88

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



2007 年 2 月 6 日  星期二   晴天


番學lu~ 分類: 未分類

今日好黑仔= =""出門口唔見左條單車鎖匙唔見左,跟住大哥落黎話車我番學果時先搵番條鎖匙....

之後就坐車番學,落之後就跑~去到學校門口啱啱好^^""

之後早會完就上番去~早讀係度訓覺,但係唔知點解訓黎訓去都訓唔著=0=""

之後就拎埋張英文默書果張野落去上堂,

第一堂係電腦:係度溫書,因為之後果堂係英文要pre dict,之後張野比miss chui收左=0=唉...真pk

            英文:pre dict+作反....呵呵呵................................................

            數學:做數囉又係- -""

            中史:上上下堂同d人傾左兩句,碧姐就罰我企= =仲問我係唔係要見家長呀你...

                   當時我o左,講兩句姐,唔駛見家長呀???

            中文:訓覺+聽歌^^

放學陳sir一上到黎就舉起左張紙,之後又叫左我個名...原來果張野係電腦堂比人收左果張野~

之後佢就叫我放學留低同佢解釋點解張野係佢度wo=0=""一放我就同呀琛用100米既速度走左~

之後我就同呀琛+笙去左打波~打打呀老婆仔打黎問我係邊,我就講佢聽~

之後過左一陣就見到佢同婉+朱~我同佢出去講左兩句就繼續打lu~

打到6點幾詩姐問我地上唔上鬼屋=0="之後原本呀琛話唔上既

但係我同呀笙都想上去所以就上左lu,上到去做過d咩唔講啦,上完就去左食飯,食完飯就留屋企lu~

今日唔打啦~係咁多88

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------