Le檸M檬O茶nの日記
只愛你一個~
LEMONTEA1993
暱稱: =0=檸檬茶=w=
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
學界足球~
又係練跆拳~
好耐無打啦~
呵呵呵...
剪左頭...
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 12
今日人氣: 17
累積人氣: 2202
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 16 日  星期二   晴天


嘩嘩嘩=0="" 分類: 未分類

今日係正式番學既第一日~

不過堂堂都無係咁,唔會太悶~但係數學老陳無番到^^

所以我地就係度訓覺~超正^^

之後午息同彬玩緊果時彬突然比人推左一下~原來條友仔係2a既....

之後我就同彬搵佢~佢出左黎就話打交呀~右話一個打晒我地wo=0=""

之後我就話我驚你唔救唔救疆呀?之後佢就打左我一巴~

之後我同彬加任風就做佢,猩猩就分開左我地四個~之後佢又話放學之後打過-0-""

之後放學就係學校出面等佢,等到就去良景天台,點知king fai佢唔知係唔係知我地做咩啦~

所以就跑過黎-0-""之後我地就緊係走嫁啦~之後等到差唔多就搵番佢地啦,點知搵唔到....

之後我地就走lu~諗住緊日再打過~

唔打啦~88
------------------------------------------------------------------------



2007 年 1 月 15 日  星期一   晴天


考試.... 分類: 未分類

今日考社會n中聆~

兩科都應該無咩問題^^"

放學之後彬話想去接呀jack~但係佢係洪水橋,所以話想行去~

之後我就話不如用我d單車踏去,之後我就去左我屋企食左隻麵加打左一陣沙包-0-

之後我就同佢一齊踏去洪水橋,點知去到唔見彬就打比佢姑姐~

之後佢姑姐就話係虹橋=0="原來係彬哥聽錯~真係正

之後右踏番番我屋企^^"之後就右行番去田景搭車,繞左個大圈=0=去到虹橋~

去到之後先知無開-0-""今日真係比彬哥玩死

之後右去左佢屋企睇左一陣回魂夜-0-""彬就睇一陣訓一陣

之後到左5點幾佢有小學同學黎所以我就走lu~

今人係咁多,唔打啦88
---------------------------------------------------------------------------------------------



2007 年 1 月 14 日  星期日   晴天


唔知呀~ 分類: 未分類

今日一起身就開左電腦玩,之後就出左去飲荼~

飲完就番屋企~之後係右係度打ps2=0=""

之後老婆仔就問我今日出唔出良景,之後右話佢家姐想見我=0=果時我真係o左嘴~

之後我地就出左黎,同老婆仔加佢家姐一齊係良景天台食m記^^

玩完就係度鋤大d  0..0",鋤左陣就同老婆仔去左貫餸~佢家姐就去左第二度~

買完餸就送老婆仔搭車~之後就走lu^^

今日係咁多~唔講啦88

-----------------------------------------------------------------------------------------