今日係正式番學既第一日~
不過堂堂都無係咁,唔會太悶~但係數學老陳無番到^^
所以我地就係度訓覺~超正^^
之後午息同彬玩緊果時彬突然比人推左一下~原來條友仔係2a既....
之後我就同彬搵佢~佢出左黎就話打交呀~右話一個打晒我地wo=0=""
之後我就話我驚你唔救唔救疆呀?之後佢就打左我一巴~
之後我同彬加任風就做佢,猩猩就分開左我地四個~之後佢又話放學之後打過-0-""
之後放學就係學校出面等佢,等到就去良景天台,點知king fai佢唔知係唔係知我地做咩啦~
所以就跑過黎-0-""之後我地就緊係走嫁啦~之後等到差唔多就搵番佢地啦,點知搵唔到....
之後我地就走lu~諗住緊日再打過~
唔打啦~88
------------------------------------------------------------------------
|