今日朝早條傻hai無番....諗住打過嫁嗎....
之後右好鬼死驚~"~因為我中史考試卷右又唔識改又未簽=0=
之後我就拿拿林自己簽左個名(以經問過呀媽嫁啦=0=)
之後老陳佢右話上數學先收wo-0-真係o左嘴
成堂早讀比佢講晒之前考試果d~之後中文就係度文改正考試卷,英文,數學都無=0=""
之後食埋lunch就去做義工wo,男仔們要去懷智~"~但係有四個男仔可以跟女仔去幼稚園~
之後係裡面d野唔好講lu=0=""放學之後去左M記同彬,任風果食左d野~
之後我地就去左良景社區中心玩左一陣^^"點知見到飛機雄@@"仲係咁,無咩變~
玩到清場就走lu~
唔打啦~88
------------------------------------------------------------------------------------------ |