今日係我地學校既旅行~
但係唔知點解心情都無咩特別=3=""
仲未訓醒既時候呀琛就send左sms比我問我可唔可以幫佢買包=0=緊係得啦~
之後我就買左五個波羅包=0=兩個佢~三個我,我係唔係好大食呢??
之後番到去,早完會~上埋課室點名,仲要等車到先有得走=0=""去到果時可彬一齊聽歌~去到以經十點半~
之後d呀sir仲要講講講....講到11點先放=0=O晒
之後就同彬打去左打籃球~打打下佢同黃達嘈,之後呀sir黎到~兩個都比佢小左一輪=0="但係係黃達唔啱先既~
打到食飯我就同佢分開左~因為我係自備佢係"定"飯~
之後我就去左可公園仔~之後呀琛黎埋再之後敏姐果d都黎埋=.=""
等左一陣等唔到細兒就去左飲酒果度等佢=0=等左好耐細兒先黎=0=""
之後就人人都飲左一灌,唔識飲既就分黎飲=0=""其實都幾無聊~
之後飲完晒啱啱好仲有兩個字就集隊~我地係上面坐多一陣就黎番去lu~
番黎果時又係同彬一齊聽歌=0=有d gay佬feel=0=""""""""""""""""""""""""""""""
之後聽聽下我同佢都訓左=0=""shit
番到學校就去左呀Fan度拎d野~拎完就番番學校練羽毛球....就黎死啦~"~琴日又練,今日又練~
練到七點左右就走人~好"支力"聽日一定要比隻手休息下~
今日係咁多lu~唔打啦,88
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
可樂加醋=0=""自己故下點解~唔好問我,問左都唔會答^^ |