今日番到學校真係好險=0="因為番到去得番兩分鐘就打鐘了~
之後係排隊果時呀葉係度傾計,無啦啦但左個古志超出黎=0=真係屌呀...人地班主任都未出聲啦...
之後就唔知去左邊lu~之後早會完就上去~
上去收完功課早讀完就上第一堂電腦:今堂係度係咁搵圖,因為之前d圖唔救用= =""
英文:係度發呆諗野~
數學:係度狂做數,一題都做左成半堂...日日都咁做法真係會死人嫁老陳=0=
中史:上課果時我同老猛講野~之後碧姐就叫左老猛起身先,之後就叫佢做大"舊"衰~
之後叫埋我起身問我叫做咩,我就話細"舊"~點知原來佢係問真名=0=o晒
中文:係度係咁傾,勁正^^
放學之後唔想練波所以無去到.....之後就同左呀琛+笙去左打波~打打下呀琛又去搵詩姐~
之後又去左方王打,點知見到上次係卍慈果班同果個咩呀鬼wo...打打下笙到呀鬼係度嘈....屌你以為識人跟人大晒呀~?
kaikai地~之後又話呢單野唔關我事wo~好撚驚....又話吹雞又話乖....我駛同你吹雞?對你d傻仔報警唔係算囉~
如果唔係番到學校king fai又搵我唔係大單??唉....算吧啦~佢都係得把死人聲,無吹到~
今日真係好鬼悶~=0=
唔打啦~88
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
呀Wing生日快樂呀~^^ |