Le檸M檬O茶nの日記
只愛你一個~
LEMONTEA1993
暱稱: =0=檸檬茶=w=
性別: 男
國家: 香港
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
學界足球~
又係練跆拳~
好耐無打啦~
呵呵呵...
剪左頭...
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 12
今日人氣: 16
累積人氣: 2201
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天


放假= = 分類: 未分類

今日係家長日翌日,所以放假^^

今日既心情真係唔知點咁,因為下午2點到4點要練波,6點到8點要補習...唉....

不過好在今日可以同老婆仔,朱,鏗+婉去食lunch~所以都ok啦

之後12點50係盈豐等~之後食到1點半左右就走lu,無咩特別~

之後就去左良田練波~死啦....2月10就學界,到e家都打唔番d技術番黎~"~

練完之後就去買野食,買完就番屋企,之後食完又出左去何壽基打左兩個字波=0=""

之後老婆仔打黎問我係邊,我話係何壽基~點知一陣佢同婉+朱就黎左^^"

點知一黎到佢地就話走= =""之後我就送佢地走,再周圍行一陣就去左補習了~

今堂同上堂一樣...一d都唔明=0=""死啦..

之後補完就去左肥佬度食飯...食完就番屋企lu~

今日係咁多~唔打啦88

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------



2007 年 2 月 4 日  星期日   晴天


BBQ^^ 分類: 未分類

今日就係bbq既天日子^^

但係都係訓到好晏先起身^^"之後就出左去新墟買下野呀行下街呀影下貼子相咁囉~

之後搞呀搞,搞到三點幾就去左我屋企啦~之後我同鏗就係度打機,YUEN同老婆仔就係度搞我部電腦

搞搞下我就同鏗去PK買野~得番佢地兩個係度,之後買完就番黎

搞到四點幾無啦啦想燒野食,所以就去左開爐,點知個鐵絲網爛左=口=""o左~

之後就去左接第二個人加買鐵絲網,到左之後又開過爐,終於開到啦~

之後就係度燒,燒呀燒,燒到七幾就黎左去食cake,超正!!

之後我就送黎同鏗走,送完又番去燒,燒一陣又做第二d野一陣= =

之後到左10點幾鏗生又話想番番黎wo~之後叫我去接佢,我就燒埋果舊野先去接佢~老婆仔同YUEN都有去~

點知我地一出門口就見到佢黎到lu,之後又出左去周圍行左一陣,行完諗住番去燒多一陣,之後番到去又話唔燒=0=

之後我地就走LU~去左田景7仔買野飲,之後就上左天台坐,坐左一陣就走lu~

之後我就番屋企洗天台>"<慘~

今日係咁多,唔打啦88

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

今日真係好鬼死開心= =希望仲有下次啦~不過一定有既.....



2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天


個月亮好圓呀= ="""" 分類: 未分類

sor呀~琴晚好眼訓所以無打到^^"

今日係星期五有d開心,又有d唔開心咁啦~唔開心既係今日要p肥同練波~開心既係番埋今日就放3日^^

今日我以經係打鐘之前既一分鐘番到~點知都比佢捉到=0=""真係PLK

之後又係度同我守果班d人鬥啤= =之後就上去早讀,讀完就上堂~

今日既第一堂係中文:今堂幾好,都幾多人訓晒覺下∼真係幾正^^

       數學:又係係度做數,真係唔想再上呢d咩既數學堂.....

                     英文:個個都唔like女王,因為佢好串...無啦啦係度發老脾=0=""個個都唔順佢

                     ART:繼續Graffiti~都畫左好耐下=0="""今堂終於都畫完lu~^^

                     社會:訓下覺又睇下片咁~悶悶悶....

放學去左良景天台坐~坐左一陣呀笙黎到我地就去左佢屋企,打左一陣ps2打到6點3佢要去BBQ,所以無得打><

之後我同琛+詩姐係泰生下面果個公園坐到7點左右就走人~之後食自己,因為老豆同呀哥去左飲= ="慘慘慘....

之後就買野番屋企食~食完一陣之後呀琛又問我去唔去打波,之後我又話好....

出到黎就同呀琛,詩姐同詩姐個fd周圍打,打到10點幾周圍都off比看便趕,我地就去左何壽基打,勁黑=0=

打到11點幾就番屋企lu~

今日係咁多~唔打啦,88

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------