今日就係bbq既天日子^^
但係都係訓到好晏先起身^^"之後就出左去新墟買下野呀行下街呀影下貼子相咁囉~
之後搞呀搞,搞到三點幾就去左我屋企啦~之後我同鏗就係度打機,YUEN同老婆仔就係度搞我部電腦
搞搞下我就同鏗去PK買野~得番佢地兩個係度,之後買完就番黎
搞到四點幾無啦啦想燒野食,所以就去左開爐,點知個鐵絲網爛左=口=""o左~
之後就去左接第二個人加買鐵絲網,到左之後又開過爐,終於開到啦~
之後就係度燒,燒呀燒,燒到七幾就黎左去食cake,超正!!
之後我就送黎同鏗走,送完又番去燒,燒一陣又做第二d野一陣= =
之後到左10點幾鏗生又話想番番黎wo~之後叫我去接佢,我就燒埋果舊野先去接佢~老婆仔同YUEN都有去~
點知我地一出門口就見到佢黎到lu,之後又出左去周圍行左一陣,行完諗住番去燒多一陣,之後番到去又話唔燒=0=
之後我地就走LU~去左田景7仔買野飲,之後就上左天台坐,坐左一陣就走lu~
之後我就番屋企洗天台>"<慘~
今日係咁多,唔打啦88
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日真係好鬼死開心= =希望仲有下次啦~不過一定有既..... |