今日老陳都係無番,但係有電眼板老陳=0=""佢姓嚴...
見到佢第一眼既感覺就電眼,因為佢係度係咁泛眼...上到去全班係求係咁笑^^
早讀訓覺=="之後第一堂電腦:個Miss Ghiu講學校個sever有問題所以我地成堂lockin唔到=0=
成堂係度無無聊聊咁聽佢講野~
英文:大強小女王~!!?好睇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
數學:老陳交低d數比我地做.....又做數,唉...2b生成做數命~
lunch:羽毛球隊慶功^^林sir帶我地出去買m記食,但係佢話佢有d野要做,我地要買番去食wo= =""
老唔知係好定唔好,番到去一定比人搶既....之後果然不出所料-,-比呀葉果d黎搶....
之後搞到成地都係....個呀sir話我同肥繱整嫁wo~要我地汁.....食屎吧....之後食完就上番去得上堂
中史:悶悶悶~
中文:做果個唔知咩野功作紙wo~又係咁悶,e家先發現科學堂係最好玩既^^
放學去左練足球,好耐都無練過波啦~~~~~~今日練番都唔知係好事定係壞事.....
練果時有一球中柱反彈中手指"工"又有好好味既魚蛋食啦.....=3="中招果時以為斷左.....因為d feel好似向左後咁
之後除手套果時先知原來無事=3=之後我就係度坐lu,到佢地練完我就一齊走lu之後去左食飯,食完飯出左市中心行
係行既時候兩度見到老婆仔@@"真係有緣^^~行完之後就番屋企lu
今日唔打啦,係咁多88~
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |