Le檸M檬O茶nの日記
只愛你一個~
LEMONTEA1993
暱稱: =0=檸檬茶=w=
性別: 男
國家: 香港
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
學界足球~
又係練跆拳~
好耐無打啦~
呵呵呵...
剪左頭...
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 12
今日人氣: 6
累積人氣: 2191
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 2 日  星期五   晴天


班際足球..^^ 分類: 未分類

今日係星期五,唔駛講都知我要做咩啦...啱左...就係prefect啦=0=""

今日都無咩好講,上堂d野唔講lu,講班際d野先~

今日一放學就去左呀富屋企換3,一上到去見到幾個TTC既女仔係度=0="我心諗,有無入錯屋呀

之後就換3,換完就去左七人lu,之後等左一陣tiger生終於都黎左啦...=0=""""

之後比賽開始,第一場係A班對C班...唔駛講~緊係C班贏啦係唔係先?

之後我地就對D班,我地射左五六球,都有三足入,都算勁啦~^^不過D班都有一足勁射,可惜比我擋左啦...呵呵呵

之後我地就對C班,諗住係打吡戰,點知我地既然入左佢三球@@"一開頭仲諗住要射9碼tim~好在姐

不過佢地都入左一球,但係果球明明係出左界先既...tiger生真係...算啦,我地都贏左啦,果球當送比人啦~

之後我地去左M記"興"祝~食完就去左田敦個公園度玩,玩到八點左右就走lu~

今日真係開心~又多塊金=0=

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



2007 年 2 月 27 日  星期二   晴天


頂.... 分類: 未分類

今日踏單車返學果時突然有隻狗仔係個灣位度衝左出黎=0=""

好在撞唔到佢,但係我黎"dup"到架車起晒尾...好在我技術好a"a無咩事~之後就繼續行lu

返到去原來要做prefect= =""小...又要守f.3...玩野咩??又要同人鬥啤=0=

守完班就上返去收功課加早讀,之後就上堂lu~

第一堂電腦:成堂係度做Excel.....攸完之後訓左陣~

         英文:又作反了~e家既英文堂再唔係女王話事了^u^

         數學:成堂係度暗計數機=0=""都唔駛用腦既.....

         中史:係度對作業加問書...個碧姐問左一條問題成班都唔識,之後佢仲罰我地全班wo...on撚鳩鳩咁..返屋企食蕉啦你

         中文:成堂傾計^^

放學去左禮堂出面睇左一陣舞獅~之後就返左屋企....之後呀笙打比我問我出唔出黎打波,我就話好~跟住就出左去健新

打到7點就返屋企lu~

今日係咁多,唔打啦88

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

= =w=v=3=@=



2007 年 2 月 26 日  星期一   晴天


終於都返學lu...=3= 分類: 未分類

好耐無打qooza了~今日開始決定打返....講返今日先~

琴晚訓唔著=3=之後到左三點幾先訓,今朝起身超眼訓~

但點知今日返到學校既時間比平時早wo~仲可以傾兩句tim^^

之後上到去就收功課,收完就早讀,個個都係度訓覺,之後呀sir過黎拍醒左我地~

諗著佢小硬我地嫁啦,點知佢無wo@@"可能今日係第一日,所以無小到我地~

之後上第一堂普通話:屌...比個king kong sir小...講兩句姐,唔駛咁呀??仆街...

                     英文:做dictation改正加掉位....我被掉到一個無人既小島=0=""頂...想問下功課都問唔到啦..玩野咩??

                       DT:又係係度做埋d無聊既野,但係無聊得黎又唔係幾識做嫁wo=3="

                     社會:係度訓覺^^"

                     科學:聽書加做作業加傾計~科學堂係最正既!

放學返左屋企拎3練波....今日小息果時軒哥無啦啦講要練波= ="佢話佢都係今日先知,我o左"

返到學校果時都4點7lu~練到6點半左右收場走人,去左補習-v-唔想補呀....

死死地氣補到8點就去左盈豐食飯,食完就返屋企lu~

今日係咁多~唔打啦88

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

好耐無打過籃球lu~聽日一定要打返場先得-3-