好耐無打qooza了~今日開始決定打返....講返今日先~
琴晚訓唔著=3=之後到左三點幾先訓,今朝起身超眼訓~
但點知今日返到學校既時間比平時早wo~仲可以傾兩句tim^^
之後上到去就收功課,收完就早讀,個個都係度訓覺,之後呀sir過黎拍醒左我地~
諗著佢小硬我地嫁啦,點知佢無wo@@"可能今日係第一日,所以無小到我地~
之後上第一堂普通話:屌...比個king kong sir小...講兩句姐,唔駛咁呀??仆街...
英文:做dictation改正加掉位....我被掉到一個無人既小島=0=""頂...想問下功課都問唔到啦..玩野咩??
DT:又係係度做埋d無聊既野,但係無聊得黎又唔係幾識做嫁wo=3="
社會:係度訓覺^^"
科學:聽書加做作業加傾計~科學堂係最正既!
放學返左屋企拎3練波....今日小息果時軒哥無啦啦講要練波= ="佢話佢都係今日先知,我o左"
返到學校果時都4點7lu~練到6點半左右收場走人,去左補習-v-唔想補呀....
死死地氣補到8點就去左盈豐食飯,食完就返屋企lu~
今日係咁多~唔打啦88
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
好耐無打過籃球lu~聽日一定要打返場先得-3-
|