都幾日無打,今日打返先~
今日早讀好眼訓,不過訓左幾次都訓唔到,因為係咁比陳sir叫...其實我日日早讀都眼訓嫁啦=0=""
之後上第一堂,中文:測驗....d問題都九唔答八既....有幾題唔識做,呢次真係嘔晒血~有d溫左都唔記得= ="可能係眼訓既問題
英文:仲係教緊琴日d野同小小新野,做WB~都ok啦...
數學:不必多講,又係做數=0=""
lunch:用photoimpact整相玩野-v-"不過又真係幾好玩既~
PE:打籃球,成個月無打...今日打返好鬼屎,主要都係助攻,射唔到..
週會:今次既週會係班主任課,睇鐵窗邊緣=0="悶悶悶.....
放學去左踢波,踢到散晒....好攰呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!今日都要早d訓呀~
唔打啦,88
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |