今日係學界羽毛球既"洶太"賽~雖然贏既機會好低,但全隊都好比心機打,可惜我地都係同冠軍無緣..
打完之後就返左屋企,返既途中呀琛打比我問我去唔去溜冰,之後我就問去,跟住我就好快咁返屋企沖涼~
沖完之後我就啦啦聲出到去田景同佢地會合...會合之後我地就搭輕鐵去左Siu Hong搭西鐵~
去左南昌搭巴士去西九龍中心食野,食完就上去溜冰,啱啱落場果時完全係唔識郁=3="
之後慢慢就開始識lu~係學習期間至溜完我一共跌左成十幾次=0="""不過都唔係好痛姐~
溜完之後去左玩頭D,女仔們就去左壽司店等位...我地玩左半笠鐘佢地就等左半笠鐘,我地係唔係好衰呢= =""
之後我地又去左揾返d女仔~點知仲係無位=0="我地又等左半個鐘有多之後先有有位...真係想屌爆佢..等左成個鐘先有得食
食完去左行街,行左去好遠好遠~好累耶~之後我地就去左元朗食B仔涼粉^^好好味~
食完就返屋企lu~
今日係咁多,唔打啦88
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |