Le檸M檬O茶nの日記
只愛你一個~
LEMONTEA1993
暱稱: =0=檸檬茶=w=
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
學界足球~
又係練跆拳~
好耐無打啦~
呵呵呵...
剪左頭...
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 12
今日人氣: 20
累積人氣: 2205
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 24 日  星期三   晴天


呵呵呵~ 分類: 未分類

今日遲到~番到去就見到king fai=0=死......

之後佢就叫左遲到果d入訓導室,又講左一陣就放左佢地~

但係佢就留住我同埋叫埋有份打交果d落黎~講見家長既時間~我就聽=0=""

之後我地就上番去lu~之後就早讀~

第一堂就係中文:今堂無得訓=0=因為要改作文~

               英文:同d人係度玩=0=仲食朱古力tim^^

               數學:又係係咁係度做數><"

                 PE:打波打到有小小火=0=""SOR呀~

              週會:今次既週會係班主任堂~勁無聊=0=

放學去左方王踢波,踢到好悶=0=無咩好玩~之後任風黎左,又係度踢~踢到唔知幾點之後就去左波羅仔食野~

食完就番屋企lu~呢幾日都超眼訓...所以真係頂唔順=0=七點幾訓左兩個鐘~十點半先食野=v=

唉...食自己~

今日唔打啦~係咁多~88

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



2007 年 1 月 23 日  星期二   晴天


眼訓日~0~ 分類: 未分類

今日差d遲到=0=""好在聽到二哥係出面開電單車既聲~如果唔係就大鑊lu

之後我就用100%既速度做野~好在番到去仲有兩分鐘^^"險呀

之後就又去左做p肥...唉..可唔可以唔做嫁??成日都要同要早起身=0=""就黎頂唔住

之後早讀又訓~訓到打鐘就上第一堂~

第一堂係電腦:係度溫一陣英文又做一陣電腦d野~=0=做做下king fai叫左我彬同任風三個出去,話聽日見家長..唉..唔知呀

            英文:king fai見到我地係度大大聲咁傾(我無份)之後就同女王講,女王就要我地lunch黎去企...

                   屌你...好得閒呀??大把野未做呀....左q住晒.....

            數學:唔駛講=0=無得訓....好眼訓呀.....................................................................

            中史:做短講~無準備^^"咁都無比人小真係好彩

            中文:唔駛講~緊係訓啦=0=不過訓下又做下改正咁,都無咩點訓^^"

放學去左方王打波~打到7點幾就番屋企...今晚食自己=0=正!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

死人B彬=0=



2007 年 1 月 22 日  星期一   陰天


屎忽陳..... 分類: 未分類

今日要交社會作業上冊~但係因為上次社會堂要番去訓導室所以我以為係交下冊=0=

之後屎忽陳就要無果d人留堂....之後就上堂~

第一堂係普通話:係度對卷~

               英文:勁訓到極點=0=隻眼紅紅地....

                 DT:因為幾部電腦有D問題,所以有人有第用有人無得用~呀SIR就叫我地share 用-0-

                      之後我就叫埋同我share果個人幫我做埋~訓左成堂~超正^^

             lunch:唔知點解好似變番f.1果時咁玩,幾正既~

                社會:2b作反=0=成班都係度玩野~

               科學:又係對卷~都ok既....成堂唔知係度做咩咁

放學屎忽陳就留無交社會果d人係度講左一陣就放lu~又話留堂既??

之後我出左學校就打左比笙問佢係邊~佢話係方王打波~我就去左方王lu,之後呀琛果d有到埋~

打到6點幾就走人,之後同笙去左買野飲,買完就走

今日係咁多~唔打啦88

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

小左一個,多左兩個??