今日起身好似平時咁~但係一番到學校就見到鄭健民-0-""一睇都知唔係好野~
原來今日要prefect-0-""之後就右去左看班...右係啤人時間^^"
之後上番班房早讀~之後就上第一堂
第一堂係:math:係度係咁做數~唉...第一堂就math~明知人地眼訓嫁啦=3=
音樂:係度睇人考試+聽歌-v-
科學:同呀琛出左去幫呀sir寫d答按係黑板比人改正~
中文:test改正...
英文:要補課加做聆聽-0-媽咪救命~"~
放學就去左搵呀琛~點知佢同abc彬同任風一齊..咁我地就去左卍慈打波-0-""佢地d女朋友右跟埋黎~
打到差唔多我地就同埋大口姐果d玩數字球~玩到六點幾就走lu~
之後我同呀琛+龍去左買野飲~我玩3溝-0-""買完走~我同佢地去到田景我就去寶田拎車~佢地就去波羅仔
拎完車之後發現條link爆左-0-""""咁我就打比呀爸叫佢出黎比錢我整車....去左單車堡,整左100蚊T^T...
之後就去左肥佬度等呀媽~呀老豆就係度吹水-0-之後右打左比呀媽~佢今日放假~
打比佢果時佢仲係大陸-0-叫我地唔好等佢WO~咁我同呀爸+大哥就係肥佬度食^^"
食完就番屋企LU~
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
琴日有聽老婆仔話^^今日無遲到~
|