Le檸M檬O茶nの日記
只愛你一個~
LEMONTEA1993
暱稱: =0=檸檬茶=w=
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
學界足球~
又係練跆拳~
好耐無打啦~
呵呵呵...
剪左頭...
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 12
今日人氣: 10
累積人氣: 2195
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 4 日  星期四   晴天


開心日-v- 分類: 未分類

今日起身好似平時咁~但係一番到學校就見到鄭健民-0-""一睇都知唔係好野~

原來今日要prefect-0-""之後就右去左看班...右係啤人時間^^"

之後上番班房早讀~之後就上第一堂

第一堂係:math:係度係咁做數~唉...第一堂就math~明知人地眼訓嫁啦=3=

               音樂:係度睇人考試+聽歌-v-

     科學:同呀琛出左去幫呀sir寫d答按係黑板比人改正~

               中文:test改正...

               英文:要補課加做聆聽-0-媽咪救命~"~

放學就去左搵呀琛~點知佢同abc彬同任風一齊..咁我地就去左卍慈打波-0-""佢地d女朋友右跟埋黎~

打到差唔多我地就同埋大口姐果d玩數字球~玩到六點幾就走lu~

之後我同呀琛+龍去左買野飲~我玩3溝-0-""買完走~我同佢地去到田景我就去寶田拎車~佢地就去波羅仔

拎完車之後發現條link爆左-0-""""咁我就打比呀爸叫佢出黎比錢我整車....去左單車堡,整左100蚊T^T...

之後就去左肥佬度等呀媽~呀老豆就係度吹水-0-之後右打左比呀媽~佢今日放假~

打比佢果時佢仲係大陸-0-叫我地唔好等佢WO~咁我同呀爸+大哥就係肥佬度食^^"

食完就番屋企LU~

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

琴日有聽老婆仔話^^今日無遲到~



2007 年 1 月 3 日  星期三   陰天


煩惱的一天.... 分類: 未分類

今日係假期之後既第一日番學....

上堂d野唔好講啦~一句講晒:同平時一樣...唔想打

就學同呀琛番屋企拎功課~今日佢無bring reading succes唔知係唔係咁串-0-

之後右番左學校交,交完就去左方王度踢波∼呀琛就打波...呀亳都係度

打完就同呀琛呀龍一齊走∼行行下呀爸打比我叫我食飯-0-

之後呀琛同呀龍走左∼我就去左盈豐食飯∼食完就走lu..

係咁多,88

---------------------------------------

今日諗左好多野...諗左讀書既野,朋友既野,鐘意既人既野...

如果我無左我最好既朋友會點呢???如果我失去左我愛既人右會點呢???

其實我都唔知....



2007 年 1 月 2 日  星期二   陰天


番小學~ 分類: 未分類

今日10點幾起左身要番學校交野比陳sir...

之後番左屋企一陣右出左黎到呀wing,婉,鏗同陳xx食lunch~

因為婉同鏗要番學...所以食左一陣就"兩個人"走左lu~~~~

之後我就同呀wing&陳xx去吉島行-0-陳xx話去信左耶穌買聖經睇....扮晒野咁-0-"""

之後行左一陣就番去cac搵埋婉同鏗番小學...

今次一番到去就見到足球隊練波-0-好想踢...

之後等到黃老師到就上左去~上去傾左一"論"就走lu~

呀wing同鏗老番屋企...婉同陳xx去左良景m記-我就去左八角個籃球場同呀琛+呀笙打左一陣籃球~

之後呀我地就番屋企lu~番之後我同呀琛去左波羅仔食野..食完就走lu~

唔打lu~88