今日係一年一次佢聖誕聯歡會^^
但係番到學校既時間都係好"敏"-0-
番到去首先上番classroom~之後就去hall見表演~
一d好睇一d唔好睇咁啦.....睇完之後就上番classroom做聯歡~
一開始食野d人就沖晒出去-0-去食果d野第一round就比人食晒-0-
食完就影相~影左一陣就放學lu~放學打左一陣波^^
打打下king fai清場....要我地走~我就同呀琛+呀龍走~
係出面見到細兒同敏姐+琳姐同一位豬排小姐-0-
之後係學校出面度傾左咩好做~之後king fai右叫我地唔好係學校出面wo-0-
我地就去左第二次~傾傾下無野好做...我就同呀琛+呀龍走左....
去左田樂個公園仔度坐左一左陣~坐坐下見到d f.1去打波~呀龍就叫我同呀琛去打波~
但係我唔柅打所以無去到....之後我就番左屋企~
練左一陣拳就打三國無雙4琛叫我出黎踢波~之後去左青田.....比人big我地鬥波-0-
鬥左一陣我地就走左lu~之後右去左寶田踢左一陣我地就番屋企lu
唔打啦~88
----------------------------------------------- |