Le檸M檬O茶nの日記
只愛你一個~
LEMONTEA1993
暱稱: =0=檸檬茶=w=
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
學界足球~
又係練跆拳~
好耐無打啦~
呵呵呵...
剪左頭...
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 12
今日人氣: 20
累積人氣: 2205
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 12 月 23 日  星期六   晴天


放假lu~ 愉快 分類: 未分類

今日訓到12點幾-0-.............]

之後起身玩三國無雙~玩玩下呀琛打比我問我出唔出去睇琳姐同君姐表演...

之後我話有d唔想出街不如你去啦~之後佢話咁啦~咁就無去到lu

之後打比我叫我去佢屋企打一陣機之後去踢波,之後我就話好-0-食完飯就去左佢屋企...

打左個幾鐘winning就去左踢波....去左寶田-0-見到達達全哥果d∼

之後左去八角踢,...有個eat banana黎左唔出聲...最唔鐘意就係咁嫁啦..睇住右唔出聲

之後再去左方王-0-之後右去左青田...踢左一陣之後同呀琛就去左裕生果個水池度傾心事-0-

一路聽歌一路傾∼個feel超正^^

之後就番屋企lu∼

唔打啦88

------------------------------------------



2006 年 12 月 22 日  星期五   晴天


聯歡.. 愉快 分類: 未分類

今日係一年一次佢聖誕聯歡會^^

但係番到學校既時間都係好"敏"-0-

番到去首先上番classroom~之後就去hall見表演~

一d好睇一d唔好睇咁啦.....睇完之後就上番classroom做聯歡~

一開始食野d人就沖晒出去-0-去食果d野第一round就比人食晒-0-

食完就影相~影左一陣就放學lu~放學打左一陣波^^

打打下king fai清場....要我地走~我就同呀琛+呀龍走~

係出面見到細兒同敏姐+琳姐同一位豬排小姐-0-

之後係學校出面度傾左咩好做~之後king fai右叫我地唔好係學校出面wo-0-

我地就去左第二次~傾傾下無野好做...我就同呀琛+呀龍走左....

去左田樂個公園仔度坐左一左陣~坐坐下見到d f.1去打波~呀龍就叫我同呀琛去打波~

但係我唔柅打所以無去到....之後我就番左屋企~

練左一陣拳就打三國無雙4琛叫我出黎踢波~之後去左青田.....比人big我地鬥波-0-

鬥左一陣我地就走左lu~之後右去左寶田踢左一陣我地就番屋企lu

唔打啦~88

-----------------------------------------------



2006 年 12 月 20 日  星期三   晴天


身心疲累.." 分類: 未分類

今日好左d~番學校既時間早左,無咁既

之後早會完之後唔知做咩比老陳叫我地全班留係度罰企-0-..

罰罰下先講話我地早會企得唔好...右講我講係度傾計wo=3=

人地班果d衰過我地多多聲啦∼真係想我地做精英咩-0-??

罰完就上番去lu∼之後就早讀...

早讀完就上中文:係度測驗...唔知點解今日我地完全當甘sir無到-0-

     英文:係度predict,女王講睇我地既表現聽日好難默到書wo

   math:唔知陳sir係唔係kai左...我地出左兩句聲佢就講唔教書,比張唔知咩野我地係度搵..

        之後右捉左細兒出去小-0-

     PE:同我考番試∼

     週會:係度聽義工日要做d咩

放學呀陳唔知去左邊,得番甘仔∼佢要幫課...所以好快就放左我地^^

之後去左打籃球....唉..唔好提∼

之後打完就番屋企...........

唔打啦∼88∼

---------------------------------------------

今日好唔開心....