琴晚太累了~所以無打到,但係出左去同老婆仔食晚飯^^
今日右係一年一度既大日子,就係生日啦~^^
但係今日12點幾既起身~因為之前以經好累,所以今日訓過救>3<
一定身就睇下手機~點知一睇原來老婆仔以經send左兩個message比我@@"
跟住我就回番佢~之後呀媽就煮好飯lu,今日得大哥無同我食飯~
食完之後就各自做自己既野~我就打機,呀爸呀媽番工,二哥就放工買蛋糕番黎~
打左一陣右同老婆仔傾左一陣^^~之後呀琛右add我問我出唔出黎玩,但係我整緊電腦~所以話唔出
之後續約整~整左一陣就食蛋糕,幾好味^^可惜無朋友同我分享...
到左夜晚就同二哥去健生果間耶林閣食,坐電單-0-""原本想去華都果間食既~但係驚無位所以去左健生果間~
食完右坐電單車番去~搭電單車果時真係好涼爽-0-""""""
番到屋企睇左陣電視就打日記lu~
唔打啦~88
---------------------------------------------------------------------------------------------
多謝老婆仔^^
|