弟弟獨木舟哈哈...
羸左啦... 第2
不過,佢ge對手d人格真係.....= =
青苗的....好多都去左 12歲下的
其中一個同佢同年紀.....大佢一歲
串到...比賽撞到我弟弟7彩 又唔disqualify CUT線,早轉彎...唉
佢地成家人仲要眼超超 未死過
另一個又係青苗12歲的(第2組)...去比賽
我地自問唔得罪人,佢居然同弟弟同組ge人講
:一地要羸佢呀...撞死佢啦! 2條友一個串,一個撞....
眼火爆 (佢仲知道我地坐係佢前面... 照講,夠膽!)
唉,算啦....B SIR講得啱~ 有咩方法可以唔比人撞??
就係快過佢~!! 經典~!
有實力就唔怕比人羸,您羸得一次...羸唔到第2次
(如果有實力的話~)
今日....愛上PHY了...
不過對CHEM好感,好似一日比一日小
ICT依舊最愛
英文默書..我又累街坊啦..= =
對唔住~
今日上網見到有份新聞.......
http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20090920&sec_id=4104&subsec_id=11866&art_id=13228448
搞到我好激動.....D人跳樓就跳啦...跳舞咩 出黎阻住哂
又封路...又要叫消防救佢,您係就跳之前係屋到諗清楚...係決定跳就立即出黎跳 唔好阻住哂
跳樓定show off 呀 救您又唔入去...唔救您又唔跳 煩~
講真....個到話消防打人,人地班消防救佢都救到眼火爆,仲要比佢係咁當沙包打...有個比佢搞到成大半個身出哂去 0 空
唔打佢...佢咪唔停手繼續推個消防落去~!?
比著我...LI D煩友,一下推佢落去...乾手淨腳 講聲88比面佢
佢地真係慘....假如救唔到,就比人話救人不力, 救到又比人打.....再唔係比佢逼到趺落街~ 萬一趺左啦
就講聲 深切慰問就咁多.... 有句講得真係啱...死就死遠D!!
跳樓同跳舞....好大分別~!
http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20090920&sec_id=4104&subsec_id=11866&art_id=13228449
另外呀...LI條咩咩議員? 唔係您救就話人過份啦 比您去救呀~
講咁多野......比您救!? 睇您忍耐力好D定佢好D~ 估您一開波就推佢落去啦
LI D垃圾議員,最叻搶功勞~ 講一2句野等市民認同就投票LO 人工 社會敗類
哈哈...唔啱聽就多多得罪啦 我LI D熱愛消防GE人... 偏心都唔出奇....呵呵
不過我覺得.....應該會有人同我有同感,1,2個啦 |