Run!For dream。
一粒大花的夢想。說不定,要在10年,15年,什至一生,也做不到。
儘管面前,有千千萬萬個未知數。但我有無限的決心和毅力,只是千千萬萬的未知數,要解決?何等容易!
2009 年 9 月 22 日  星期二   晴天


3分人事,7分天 分類: 未分類

班際....輸左LO.....
E班,好似睇小左....的確  走漏眼
同梁善衍一齊跑第5捧  技不如人.....認輸..^^
的確厲害~  黃東健先係佢對手...有得玩..有得玩

唔記得左要用書面語打TIM...= =  以家開始用....

重回CHEM課堂的感覺,令我...撥開云霧,見青天
李SIR讚了我一句,足已把我對CHEM的興趣....再次重現
.....雖然,好感再現...要持續,始終要靠自己

自己好似成日係到講弟弟...
的確.....大家忍下..XD  我弟弟有時令我又愛,又恨
而且自己發覺我有自大的感覺......有時也頗囂張的....
該打嗎?

現在才發覺自己,在每件自己喜愛事上,都有一種放不下...捨不得的心情
直至自己得到.....  終究,是自己對某事的一種執著.....
自己也要學懂....放下身段,退後一步....海闊天空  因為事不在人為
直到有了結果,才再進一步.....就是我的目標

有些事情,不由您控制.....
比如,B SIR 曾說....比賽 3分人事,7分天
永遠.....順風,逆風,浪從哪裡打來.....都是天決定
主宰的是....風浪海面.我們只可做一隻海上的小蟻....任由風吹雨打~

片中.....有點不滿...周杰倫當清潔工??  第1次認真看過這歌的歌詞
頗清晰的....  好看



2009 年 9 月 20 日  星期日   晴天


2009-09-20 開心 分類: 未分類

弟弟獨木舟哈哈...
羸左啦...  第2
不過,佢ge對手d人格真係.....= =

青苗的....好多都去左  12歲下的
其中一個同佢同年紀.....大佢一歲
串到...比賽撞到我弟弟7彩  又唔disqualify CUT線,早轉彎...唉
佢地成家人仲要眼超超  未死過
另一個又係青苗12歲的(第2組)...去比賽
我地自問唔得罪人,佢居然同弟弟同組ge人講
:一地要羸佢呀...撞死佢啦!   2條友一個串,一個撞....
眼火爆  (佢仲知道我地坐係佢前面...  照講,夠膽!)

唉,算啦....B SIR講得啱~ 有咩方法可以唔比人撞??
就係快過佢~!!  經典~!
有實力就唔怕比人羸,您羸得一次...羸唔到第2次
(如果有實力的話~)

今日....愛上PHY了...
不過對CHEM好感,好似一日比一日小
ICT依舊最愛
英文默書..我又累街坊啦..= =
對唔住~

今日上網見到有份新聞.......
http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20090920&sec_id=4104&subsec_id=11866&art_id=13228448

搞到我好激動.....D人跳樓就跳啦...跳舞咩  出黎阻住哂
又封路...又要叫消防救佢,您係就跳之前係屋到諗清楚...係決定跳就立即出黎跳  唔好阻住哂
跳樓定show off 呀  救您又唔入去...唔救您又唔跳  煩~
講真....個到話消防打人,人地班消防救佢都救到眼火爆,仲要比佢係咁當沙包打...有個比佢搞到成大半個身出哂去  0 空
唔打佢...佢咪唔停手繼續推個消防落去~!?
比著我...LI D煩友,一下推佢落去...乾手淨腳  講聲88比面佢
佢地真係慘....假如救唔到,就比人話救人不力, 救到又比人打.....再唔係比佢逼到趺落街~  萬一趺左啦
就講聲  深切慰問就咁多....  有句講得真係啱...死就死遠D!!
跳樓同跳舞....好大分別~!

http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20090920&sec_id=4104&subsec_id=11866&art_id=13228449
另外呀...LI條咩咩議員?  唔係您救就話人過份啦  比您去救呀~ 
講咁多野......比您救!?  睇您忍耐力好D定佢好D~  估您一開波就推佢落去啦
LI D垃圾議員,最叻搶功勞~  講一2句野等市民認同就投票LO 人工  社會敗類

哈哈...唔啱聽就多多得罪啦   我LI D熱愛消防GE人...  偏心都唔出奇....呵呵
不過我覺得.....應該會有人同我有同感,1,2個啦



2009 年 9 月 19 日  星期六   晴天


2009-09-19 分類: 未分類

......好耐無打啦,   唔係好得閒

LI個星期發生GE事太多啦   記得就打啦
-------------------------------------------------------------------------
班際殺到埋身啦......我地個班好被動
無望啦~ 仲諗住今次可以有一次perfect GE班比賽TIM
東哥講明話會HEA跑....= =  悲哀
玩下好了.....  淆底了

11月個..[coss country] (拼出來的)
唔跑LO....同miz LEE講左成半個鐘有多 
原因好多......自己又練唔切,無哂鬥志 

CHEM  好感....幾乎無了  唔知呀SIR點諗我
我只係知道佢好似好憎我...ME2
佢教書....好亂  黃+研可能好D

聽日弟弟去創興比賽獨木舟
願主保佑~~~ 

講番今日 
B SIR番黎啦~
今日先知原來佢係全港最快......
以家教我地個羅SIR最高峄全asia第5  仲同B SIR做parter玩K2
失敬失敬.....

校際賽來了....聽聞同我同年紀的,都去了大K項目...
而我,仲玩緊m k.......11月的希望唔大
因為.....赤航,賽馬會官立,體藝....向來3個角力的
小角色的我...唯有陪跑,希望咁上下...有D成績啦~
入到決賽偷笑了....@@
以家有D氣累....太遲發展了...
而且....無時間做其他野
功課都跟唔上....次次欠交
要重新考慮下.....  55

呀來哥個D  回歸了......
又再次熱鬧,今日因為D細GE好多聽日比賽
所以練短短途...200  總共1K都好似無
比呀SIR讚我動作好左....開心~~  多謝~~
今日體能就無啦...玩引體上升~
呀SIR做到鯉魚番身咁.....閒閒地就10幾下...
我才4下....^^!  有侍進步...

遠在天邊,近在眼前....
伸手捉不到,卻只在眼前

夢看似離我...愈來愈遠



2009 年 9 月 13 日  星期日   雷雨


2009-09-13 開心 分類: 未分類

.......自己睇LO

今日獨木舟again.....終於體會到辛苦GE滋味

新呀SIR教.....(未見過的) 又係姓謝---點知原來唔係B sir 
眾人不禁露出失望GE眼神.....= =
水池練習.....好似無上日咁乏力   至小keep到5分鐘
之後就落水   划3K先

第1無左呀萊係到....當然不成問題 
自己認真D就可以了.....
P.S   講番昨日....原來赤柱航海學校一開學就停課...
200幾人...全校~!!!  38個病左   而3個赤航仔,都有病在身黎LI到玩
捱到佢地7彩.....   真可悲

去到我自己數明明完啦...點知呀sir又話差一個圈...
等我自己無啦啦就停左.....比人追哂,又要追番上去
到現時為止我都唔知係划多左個定係啱啱好...  @@

3K完就分班,玩3K追逐賽.....我做最後追哂前面D人....
每人隔30秒..= =  我差第1個出發的人--成幾分鐘 
當我神嗎??  追左一個就頂唔到啦....
之後唯有慢慢追....以快D番終點為目標...
番到終點太熱忍唔住跳落水...點知唔記得昨日個傷口仲在身(昨日的有寫)
[LA]到我......PK~~   跳都跳番上黎

極品呀.....當大家成身散哂叫sir叫我地跑1.5K....
悲哀!    今日係艇練用腳頂艇....練到隻個好攰
以家又黎跑.....  天呀~

今日先知到....原來我地班個女仔....係F.4
今日同D同學傾緊用英文教書D野...佢就插口埋黎先知...
佢係東區名校WO~~  不過聽佢講又係讀chem...  (F.4...睇身高完全唔似...XD)
佢show D化學名詞出黎......一睇都知佢咩料.....
屈機  ~~~~    仲同我地學校用同一本書TIM   世界真細小



2009 年 9 月 12 日  星期六   晴天


2009-09-12 愉快 分類: 未分類

魚蛋:不過以家真係懶左....
關子:佢講完我好悲哀..= =
----------------------------------------------------------------------------------
今日獨木舟LO
得3個鐘: 2點到5點.....
人就小左好多----分2班MA

無玩2個星期.....技術生疏左
力都細左~
今日係水池.....D技術又要執過
重點唔係到......

係LI到....今日划1K先  划2次
划完2次就夠鐘上水啦
呀sir 比我地試大K....諗住坐下玩
點知....人地一坐就反哂  成艇係水
之後我好心幫佢地倒水....點知艇太重
係碼頭倒水,我自己唔夠重坐實重心
我就人連艇滑左落去...之後我趺個陣  腳一縮
成隻小腿HI左落碼頭低個D蠔到
爽YY   好似有D野點到我...但係無咩感覺
之後一上水就睇下先.....成隻腳爆血..= =
之後就變左5線譜......@@


剛才沖完涼.....爽到,沖涼好似玩緊滿清十大酷刑咁.....


 



Longman_ng
暱稱: Longman
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 401
今日人氣: 0
累積人氣: 3983