Run!For dream。
一粒大花的夢想。說不定,要在10年,15年,什至一生,也做不到。
儘管面前,有千千萬萬個未知數。但我有無限的決心和毅力,只是千千萬萬的未知數,要解決?何等容易!
2009 年 8 月 10 日  星期一   暴雨


2009-08-10 開心 分類: 未分類

YINGYING:玩電話低B仔   -.-   好鬼煩...
魚旦:我睇完都O左咀...-.-  條友KAI的..^^!
-------------------------------------------------------------
今日第2日上K艇.....
雖然無上堂咁順利,但係都可到唔小野
.......當然,學野同努力成正比  想學咁多,要反番咁多

玩K艇救人,同T艇唔同 危險好多 幾攰....
我比人救完坐唔定...-.-  10秒內反多次
煩到救我個位人兄爆粗.....
唔該哂

今日好神奇GE野就係.....有個人反左艇
跌左副眼鏡,當佢諗住好失望之時
我就係500 mark 到神奇到執到
-.-  果然  我係屈機GE
點知佢唔請我食飯...XD  算.@@

臨上水落雨,無影響課堂
食完飯訓教.....
去到咁上下,呀SIR叫做熱身  -.-
我地班人係到HE^^,搞到比人話..@@
B SIR今日第1次發火

之後落水就......正規訓練
其實咪有無係到.....係咁爬...
我爬左4K到....  行雷
我係0mark 先有人講比我知  -.-
早左好多上水

做體能,做到眼火爆
我地今次係玩  連坐法  成team人
一齊做 做10下  做唔到就唔計

一開始....條女係到係咁嘈 
又話要沖涼要盛,係到話城門河dirty
如果佢唔係有仔係到 
我晨早就串鬼佢啦
一)您報個時都知係,係城門河做活動地點
    dirty係正常,早知dirty就唔好黎  收聲啦
二)我地成班個個都反哂艇,您估得您一個咩?
    我地成班未嘈您就係到BI LI BA LA
    您真係千金?  係GE我食屎
三)做緊個時,又係到拖拖拉拉 您踩屎我唔怪您
    係唔做死開D
四)有3個係唔夠10歲,都係到同我地一齊做 聲都未出過
    您幾大呀  攰就番屋企飲奶  有益身心呀

另一位人兄,就係以前同我同年玩青苗GE
(不過中途未夠班,比人踢左)
佢以家玩番,但係個人就係到HE
做掌上壓又係,sit up 又係,開心跳又係
比B SIR話又唔滿意 就係到罵交
B sir第2次發火......非同小可
連呀SIR都串  又講番
一) 黎青苗唔攰您真係收皮 咩叫 忍 您識唔識
二)自己唔識就改,唔係係到鬥串咀
三)您自己係有料就唔識比人踢出黎
    今年又玩番 但係又係到HE
    您番屋企啦 報名唔駛錢咩  係嫌錢臭比我唔怕呀

條友成日係到偷雞 又成日搵我鬥快 0,0  
想勁又唔train 得認真D  搵日叫您摺埋

今日令我好鼓舞GE野就係
識左個港青(其實成日見,不過無機會同佢傾計)
原來佢都係得16歲,玩左一陣青苗就入到去...^^
話.....講到我口啞啞!!  真係....勁
我以家真係當佢偶像.....我起步比人遲
人地10歲都未都玩緊  而且我之前又唔把握機會
上年無繼續玩落去 而家聽到佢D故仔...  我要再努力!!
不過人地勁真係無得講......食完飯見佢自己係到做體能
自發性爆棚  有大志,夠忍得  又有上進心  唔比佢入 唔通比我咩~

唯有  努力



2009 年 8 月 8 日  星期六   晴天


2009-08-08 分類: 未分類

 魚旦:睇咩?
-----------------------------------------------------------------------
今日鬼咁早就要起身去補習
全因為上堂呀sir遲黎左成個鐘,
搞到今日要早成個鐘去,原來要10點3要去
早左半個鐘 中途點知胃痛-.-
痛左成個幾鐘  = =  可悲
搞到我成堂面容揑曲

之後就係FREE TIME
以家連SIM 3都就快爆機啦..xd

今日做個一個王老虎...比佢FIN左 -.-
浪費左半個鐘.....原來係聽日  @@
好鬼抵死!

今日睇到人地msn個message   :思念,係一種病   咁思樂呢?
答案係下面  -.-  
---------------------------------------------------------------------------
MLTR- if you leave my world
http://www.youtube.com/watch?v=1tXpd8y3Cdg
(聽聲就可以,首歌可能係D電影主題曲,所以就配埋條片入去 唔睇都得)

What about the life that you were dreaming of

What about the picture in my head
What about the love that we were fighting for
Is it still somewhere alive or is it dead

How could we ever go so wrong
I always thought that we were strong

(Chorus)
But if you leave my world tomorrow
And if you leave me cold tonight
(If you're gonna leave me cold tonight)
(Do you really wanna see me cry)
I'm gonna live my life in sorrow
And you'll forever see me cry
(If you're gonna leave me cold tonight)

What about the home that we were building up
What about the colours in our hearts
What about the kids we should be playing with
Should we leave this fantasy into the dark

You are as shining as the sun
You are the place where I belong

(Chorus)

Do you share the pain inside
Do you know how much it bites
Do you mind to watch me fall
Do you care for me at all

(Chorus)

I'm gonna live my life in sorrow
And you'll forever see me cry
(If you're gonna leave me cold tonight)

But if you leave my world tomorrow
You've got to leave me cold tonight 

-------------------------------------------------------------
答案係.....思樂係冰..-0-



2009 年 8 月 7 日  星期五   驟雨


2009-08-07 愉快 分類: 未分類

魚旦:要好多雨才有這樣的效果呀 而且好污糟..要到估您臭到調頭呀 ^^
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日...好得閒
近來好似迷上左SIM 3
其實考緊大考個時都裝左啦....不過係無咩玩姐
以家玩到2公婆都 警察10級 自己起左間屋
個仔就做醫生去到7級 3個人個終身願望都finish左..XD

今日就做完王老虎  睇得多
覺得個王上做得好搞笑 雖然係配角
但係當幾好  好過個周文賓 呆呆滯滯咁
最鬼唔鍾意係個咩秀英  成日係咁整個隻蘭花手
臨死又整...開心又整....唔知柯緊屎整唔整呢?
咁咪無手抹  屎!?   話唔定有腕管綜合症......
佢條友...成鬼日,愁眉苦臉笑劇睇到佢個樣都反胃...
[個人意見]

唉...以家覺得D劇...有D離左題...
好似烈火雄心咁....之前個2輯都幾好
其他愛情個D戲份比例都無咁重
今集...有D,不知所謂  
睇到有D....愈睇愈煩..
[個人意見]

運動後遺症......要係腰酸背痛
曲低腰....-.-  起唔番身....
慘LO



2009 年 8 月 6 日  星期四   驟雨


2009-08-06 愉快 分類: 未分類

魚旦:咁係因為本身個人係柒...剪咩頭都你柒...柒頭又點會滿意??  所言什是...
靚仔:下次見到我  都係8月22lo  好耐之後啦~  生番出黎啦xd
yingying:-.-  扮keororo 呀..kukuku  有種您就同icaC講....  等我幫您搵定律師  辯護自己GE  [浪費警力罪]  
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日去獨木舟.....勁開心...^^    勁爽
今日晨就又落雨......時大時細
今次就轉唔用T艇....勁正  T艇又煩又重 單人仲慘過死   又慢
不過...轉左細K艇  好易反  多得我上年玩過 但係我好唔生性咁中途走人
一次都無CAP過....諗起之前  一日CAP足幾廿萬次  比起今次爽好多XD

突然中途又落大雨...  哇,突然發覺城門河D水又無浪  之後雨又大
雨打落D水面到  又有D水珠彈番上黎  可能係雨落得好大
D水珠彈得0捨大,高  水面又平靜...好似成個河面變左地下咁
D水珠好似D珍珠咁.....彈左落地下又彈番上黎  勁靚....
不過可能講都唔信....係個時我差D CAP...  無人明啦....@@
晏花一現.....可能係城門口唯一我覺得佢靚GE一面  XD

之後無咩LO   係做體能整襯個膝頭
肥B仲話我點解咁睇唔開..-.-
LI D呀SIR   下次得閒推鬼佢落水...



2009 年 8 月 5 日  星期三   颱風


2009-08-05 開心 分類: 未分類

YingYing:今年佢至小---小過10幾個, 大過又有 邊間收ge就真係偉大 -.-  
魚旦:我都比左唔小GD佢啦 ^^ 
C徒:係呀,希特拉都比佢攪店 不過係坐埋佢個位 繼續 -.-
----------------------------------------------------------------------------------------
li幾日無打....今晚打番4/8的   

暑假過左大半啦   想問EVERY ONE  
功課係邊到..!?
自問.....可能搵番3,5個月可能搵得番  ^^

今日HAVE A HAIR CUT
......原先心情好平伏  (唔想面對現實...xd)
但係一見到細弟弟就一面稚氣同我講..
弟:哥哥,您之前係6,以家+多左個1
我:姐係咩??  唔明WO
弟:簡單數學題....6+1= 7
-.-   有其膠哥....必有膠弟  ^^!
.......都想扮唔知  點知

剪到後面長..前面短..-.-  2頭唔到岸   ^^  

話時話,有個膠弟真係好  一齊膠埋一份  一個就好了



Longman_ng
暱稱: Longman
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 401
今日人氣: 2
累積人氣: 3985