YINGYING:玩電話低B仔 -.- 好鬼煩...
魚旦:我睇完都O左咀...-.- 條友KAI的..^^!
-------------------------------------------------------------
今日第2日上K艇.....
雖然無上堂咁順利,但係都可到唔小野
.......當然,學野同努力成正比 想學咁多,要反番咁多
玩K艇救人,同T艇唔同 危險好多 幾攰....
我比人救完坐唔定...-.- 10秒內反多次
煩到救我個位人兄爆粗.....
唔該哂
今日好神奇GE野就係.....有個人反左艇
跌左副眼鏡,當佢諗住好失望之時
我就係500 mark 到神奇到執到
-.- 果然 我係屈機GE
點知佢唔請我食飯...XD 算.@@
臨上水落雨,無影響課堂
食完飯訓教.....
去到咁上下,呀SIR叫做熱身 -.-
我地班人係到HE^^,搞到比人話..@@
B SIR今日第1次發火
之後落水就......正規訓練
其實咪有無係到.....係咁爬...
我爬左4K到.... 行雷
我係0mark 先有人講比我知 -.-
早左好多上水
做體能,做到眼火爆
我地今次係玩 連坐法 成team人
一齊做 做10下 做唔到就唔計
一開始....條女係到係咁嘈
又話要沖涼要盛,係到話城門河dirty
如果佢唔係有仔係到
我晨早就串鬼佢啦
一)您報個時都知係,係城門河做活動地點
dirty係正常,早知dirty就唔好黎 收聲啦
二)我地成班個個都反哂艇,您估得您一個咩?
我地成班未嘈您就係到BI LI BA LA
您真係千金? 係GE我食屎
三)做緊個時,又係到拖拖拉拉 您踩屎我唔怪您
係唔做死開D
四)有3個係唔夠10歲,都係到同我地一齊做 聲都未出過
您幾大呀 攰就番屋企飲奶 有益身心呀
另一位人兄,就係以前同我同年玩青苗GE
(不過中途未夠班,比人踢左)
佢以家玩番,但係個人就係到HE
做掌上壓又係,sit up 又係,開心跳又係
比B SIR話又唔滿意 就係到罵交
B sir第2次發火......非同小可
連呀SIR都串 又講番
一) 黎青苗唔攰您真係收皮 咩叫 忍 您識唔識
二)自己唔識就改,唔係係到鬥串咀
三)您自己係有料就唔識比人踢出黎
今年又玩番 但係又係到HE
您番屋企啦 報名唔駛錢咩 係嫌錢臭比我唔怕呀
條友成日係到偷雞 又成日搵我鬥快 0,0
想勁又唔train 得認真D 搵日叫您摺埋
今日令我好鼓舞GE野就係
識左個港青(其實成日見,不過無機會同佢傾計)
原來佢都係得16歲,玩左一陣青苗就入到去...^^
話.....講到我口啞啞!! 真係....勁
我以家真係當佢偶像.....我起步比人遲
人地10歲都未都玩緊 而且我之前又唔把握機會
上年無繼續玩落去 而家聽到佢D故仔... 我要再努力!!
不過人地勁真係無得講......食完飯見佢自己係到做體能
自發性爆棚 有大志,夠忍得 又有上進心 唔比佢入 唔通比我咩~
唯有 努力
|