青苗入到啦....其實都無咩特別.....
只不過可能係因為唔夠人先入埋..-.-
---------------------------------------------------------------------------
日日都HE.....好辛苦....
雖然係HE...但係幾日,都過得好煩...
有時,有D野得自己一個煩....講比第第知...笑我
更加唔可以講比其他人知....MA咪就唔駛講 小小都唔得
唯有自己一個煩,雖則有5日清靜.....但係就算訓覺都好
一諗起就訓唔著...諗唔到一個答案.雖則答案無model ans
但係正確的,永遠係當您決擇後不會後悔的一個
有時表面上,好似風平浪靜,但係內裹其實十分迷惑
什至有暗湧..... 雖然LI一個煩...由F.3困到以家
也曾經3月試過有好轉 但係...橡筋拉得耐都會斷
河水...也總有一日會泛濫 有時...人也會有頂唔住GE時候
每日答唔同GE答案.....日日唔同答案...答得多都煩
答得耐都亂 與其卡係2個選擇之間.....有時真係想放開
但係...自己曾因此堅持,卻因此放棄 可笑
可能自己才中3.....曾經過的,幾乎無
但是決擇之間...永遠都係一線之差
退一步,可能海闊天空 進一步可能有更好的風景
但住住...都係睇您自己點諗
好消極GE諗法.....-.- |