Run!For dream。
一粒大花的夢想。說不定,要在10年,15年,什至一生,也做不到。
儘管面前,有千千萬萬個未知數。但我有無限的決心和毅力,只是千千萬萬的未知數,要解決?何等容易!
2009 年 7 月 14 日  星期二   晴天


2009-07-14 滿足 分類: 未分類

 番番學LO   
比番D卷
---------------------------------------------------------------
有D...意外
應該低分GE反而正常
不過有幾科都比人扣左分@@
可悲
-------------------------------------------------------------
最慘係...
今日梁sir見到我同我
講:您份ls project好高分wo
我:多謝
sir: 比我扣埋6折分都仲有20幾分  勁
我:吓..-.-  比人扣埋呀
sir:係呀...如果唔係您名次實有得拉
我:..........
-----------------------------------------------------------------
走個時撞正sun sir  比佢捉住問我點解係學校村用電話
....之後仲係到鬥串咀  哈~佢過左咁耐都係咁gag..
笑到....死
----------------------------------------------------------------------



2009 年 7 月 13 日  星期一   晴天


2009-07-13 分類: 未分類

 青苗的第1天
可是比上年少人
見到有個上年同我一齊玩ge,但係因為去到第4階段唔夠出席率
被踢走了...今年又重新玩多次  陪我啦哈哈
----------------------------------------------------------------------------------
唯一有d唔同....就係今年女仔比上年多
有幾個細路女仲要好巴渣
10歲都未有...呀sir都串...真係小朋友唔識世界
上午閒閒地比呀sir屈左我地搞左7km  -.-
------------------------------------------------------------------------------------
之後上水食飯
叫左個加喱免治牛飯
係就係貴左d  不過都唔差   
食完訓教去    !!!
--------------------------------------------------------------------------------------
下午了!!
玩CAPSIZE..-.-   
....久逄多年GE城門河水  又多嘗一口了   今年唔知點解水面好油
CAP完成面油...-.-   花生油!?
玩下其他野  夠鍾LO   想走..無咁易..-.-
---------------------------------------------------------------------------------------
做exe.....5種只係10下益街坊??
原來要做5組....-.-
成日海水  再加上汗水....  哇..都唔知咩感覺黎GE....-.-
做完...回家去



2009 年 7 月 9 日  星期四   晴天


2009-07-09 鬱悶 分類: 未分類

 青苗入到啦....其實都無咩特別.....
只不過可能係因為唔夠人先入埋..-.-   
---------------------------------------------------------------------------
日日都HE.....好辛苦....
雖然係HE...但係幾日,都過得好煩...
有時,有D野得自己一個煩....講比第第知...笑我
更加唔可以講比其他人知....MA咪就唔駛講  小小都唔得
唯有自己一個煩,雖則有5日清靜.....但係就算訓覺都好
一諗起就訓唔著...諗唔到一個答案.雖則答案無model ans
但係正確的,永遠係當您決擇後不會後悔的一個
有時表面上,好似風平浪靜,但係內裹其實十分迷惑
什至有暗湧.....     雖然LI一個煩...由F.3困到以家
也曾經3月試過有好轉    但係...橡筋拉得耐都會斷
河水...也總有一日會泛濫    有時...人也會有頂唔住GE時候
每日答唔同GE答案.....日日唔同答案...答得多都煩
答得耐都亂    與其卡係2個選擇之間.....有時真係想放開
但係...自己曾因此堅持,卻因此放棄    可笑
可能自己才中3.....曾經過的,幾乎無
但是決擇之間...永遠都係一線之差    
退一步,可能海闊天空    進一步可能有更好的風景
但住住...都係睇您自己點諗
好消極GE諗法.....-.-



2009 年 7 月 3 日  星期五   晴天


2009-07-03 分類: 未分類

i dont know why i cant type the passage in chinese 
so i would like to show my blog in english! sorry
-----------------------------------------------------------------------
on next day until 9/7 i am going to have something to do
therefore i would not write any blog and on (i dont know how to explain)my msn

thats all



2009 年 7 月 1 日  星期三   晴天


奪命3小時..-.- 疲倦 分類: 未分類

今日...又係我去選拔GA大日子..@@
好辛苦...攰死人....
-------------------------------------------------
就講下成GE日流程啦~
一早..8點起身...搞店哂D野..都8點9啦
因為上次去都係F.2暑假...成年前。而且又搬左屋﹐搵車..都搵左好耐
多謝個司機...幫我搵到82X  THZ  
去到啦...條路都認得...但係..去到先係9點半....@@
入去個到...哇..成班..之前F.2玩開青苗個班...撞到正..  -.- 個個認得我...@@
呀SIR認得我..講..:好心....您個時無半途而費..   以家都同佢地一齊啦..-.-   後悔.....
算.....坐係到同3個第第傾計...   漫長的半小時...完了  到左10點  開始報到...
哇發現....雖然同上年選拔一樣..8,9歲GE小朋友...大把(包埋我最細個第第)
但係...10幾歲個D..我5,6個...最大係我...@@
勁唔習慣......
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
測試開始啦...一係跑步...
見到個10幾歲﹐同我差唔多...係到拉哂筋咁...仲同D FD講..自己昨日TRAIN完3000黎
...係我面前講...仲係我面前拉筋...@@    咁..係咪串緊我!?
跑LO....我...輸比我唔緊要...您有原因唔緊要..最怕您跑之前串我
跑完啦..我...唔知第幾..弟弟第2...最細個個..都有第4...呵呵    有其哥必有其弟..哈哈哈
見到個..小朋友..我好欣賞佢....LO第3...拍住我2弟...  佢著件衫..寫住--必達夏日長跑   !!!
失敬失敬...肯定佢呀BA又係D教練...我有番個咁GA老豆就好啦~
唔講唔知....以家D細路好串GA...我最細個弟弟去打小網比賽...佢D同校同學連我都串埋...
其中一個例子就係林卓軒個妹....@@    以家D細路...唔可以睇小....
講番正題---個細路...D態度極好!!  跑完又唔串人...我走去同佢講...您好勁..係咪有跑過...??
佢話:  我..唔係好勁姐...您個細弟弟都唔差呀!!  哇...我有佢一半咁謙虛就好啦....@@
個一個同我差唔多大GE串咀.....唔知係咪同我講...話: 如果我著番跑鞋...就會快好多啦!!
P.S  如果您著跑鞋快多一分鐘...我比條命您!!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
未完未完...以家先至係戲玉!!  做SIT UP   -.-
做做做....成績還可以...
掌上壓..久違了    好彩..我把  泥刀未爛   (寶刀未老...@@)
哈哈    俯臥撐.....   個個呀SIR都講到變左開心快樂跳...  好彩我黎過知咩....  唔係比人FI
做得20下...真係勁!!   D細路仔都多過我....哈   夠鐘啦....做咩?   收皮!!!
做開心跳......搞到我有左嚴重性心理及生理殘廢並思覺失調綜合症
手腳痺哂..-.-   囧
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
原來要水試....要上艇玩足500米   哈...無著水鞋   搞到成隻腳...係哂水!!
好辛苦...有第3算...偷笑啦  
之後就度高..磅重....哇   1米83??  我覺得度錯..@@
無咩變..57K...-.-    好似輕左...@@  
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
攰................身心疲憊...好彩仲有2個弟弟陪我
有時....我覺得有弟弟未必唔好﹐有D野...MA唔講得
同學唔講得...FD唔講得  唯有弟弟...永遠陪您係身邊
而且....我難得有個細自己一歲GE弟弟﹐無咩代溝   慶幸!!
弟弟我愛您
 



Longman_ng
暱稱: Longman
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 168
留言總數: 401
今日人氣: 1
累積人氣: 3992